Avís: Aquest fòrum no és oficial ni pertany a cap organisme ni institució oficial o governamental 

Temas similares
Galería

Enllaços destacats

DameLaPatita

TodoPolicias

Entrecancelas

PoliciaDeCatalunya

Enllaça’ns!
Pots enllaçar-nos a la teva pàgina web amb el següent codi HTML:

.::MossosOnline::.

Visites:   click tracking

Pregunta dificilíssima

Pàgina 1 de 3 1, 2, 3  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Pregunta dificilíssima

Missatge por Tomeu el Dt 08 Jun 2010, 15:09

Avui tinc ganes de tocar la moral (vés per on!) i vull penjar aquí una pregunta dificilíssima:

La Policia de Catalunya (Mossos i Policies Locals) com a únics cossos armats de caire totalment català...estarien disposats a donar la vida pel País, si calgués???

O, no hi ha pebrots (o ovaris)???

Twisted Evil

Tomeu
Sergent
Sergent

Masculino
Ubicació: Catalunya
Hobbies: Lectures econòmiques i polítiques

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Pregunta dificilíssima

Missatge por futuramossa el Dt 08 Jun 2010, 16:18

pel país no, però per la gent del país que s'ho mereix sí.

futuramossa
Caporal
Caporal

Femenino
Ubicació: cerdanyola
Hobbies: esport. llegir, cinema i musica

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Geribert el Dt 08 Jun 2010, 16:45

Particularment penso que el país haurà de decidir què vol pel seu bon futur de manera democràtica.

No és tasca de la policia catalana anar a la guerra. Sinó defensar la decisió que prengui la seva ciutadania.

Geribert
Sergent
Sergent

Masculino
Ubicació: Penedès

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Tomeu el Dt 08 Jun 2010, 17:26

futuramossa escrigué:pel país no, però per la gent del país que s'ho mereix sí.

Gràcies per la teva acertada resposta, futuramossa.

És que en realitat...què és un país??? Doncs, un territori, i la gent que hi habita.

I crec, que tots els qui habitem Catalunya, sense distincions, ens mereixem un futur més il.lusionant que l'actual.

Tomeu
Sergent
Sergent

Masculino

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Tomeu el Dt 08 Jun 2010, 17:32

Geribert escrigué:Particularment penso que el país haurà de decidir què vol pel seu bon futur de manera democràtica.

No és tasca de la policia catalana anar a la guerra. Sinó defensar la decisió que prengui la seva ciutadania.

A veure...l'Estatut del 2006 va ser aprovat pel nostre Parlament, per las Cortes españolas, pel poble català en referèndum (la màxima expressió possible de democràcia)...és que una instància judicial (per molt suprema que sigui) pot marejar-nos d'aquesta manera???

No hi ha poble més democràtic al planeta Terra que el català (que va crear el primer Parlament del món, recordem-ho!) i per ser tant bona gent...no paren de prendre'ns el pèl...fent l'impossible per fer-nos desaparéixer...

Tomeu
Sergent
Sergent

Masculino

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Geribert el Dc 09 Jun 2010, 09:07

Estàs barrejant coses, Tomeu. Primer parlaves de donar la vida pel país (cosa que jo no demano a ningú excepte a mi mateix, i si s'escau en un cas de violència que ara no existeix a Catalunya - tot i que sí ha existit el 80% de la història moderna i contemporània -).

Ara parles de l'estatut i de les Corts medievals i modernes, coses de les què tens raó.

Jo, quan parlava de democràcia, parlava de decidir concretament sobre el tema del nostre futur: parlo de referèndum. És el més ètic que haurien de fer els polítics un cop arribat a l'estancament polític i greu perill econòmic i fiscal que pateix Catalunya.

Geribert
Sergent
Sergent

Masculino

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Tomeu el Dc 09 Jun 2010, 10:50

Naturalment que sí, Geribert! Primer de tot la democràcia! El poble català som un poble dialogant i pactista!

Però totes les nacions del món saben que quan s'esgoten les vies de diàleg diplomàtic, només queda la via de la força (...o acotar el cap)

Tomeu
Sergent
Sergent

Masculino

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por aplec el Ds 19 Jun 2010, 10:09

Resumiria la meva opinió simplement dient que la política no s'ha de barrejar en aquestes coses, com més lluny millor.

aplec
Mosso/a
Mosso/a

Masculino
Ubicació: 23a
Promoció: 22a

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Geribert el Ds 19 Jun 2010, 11:25

aplec escrigué:Resumiria la meva opinió simplement dient que la política no s'ha de barrejar en aquestes coses, com més lluny millor.

Jo prefereixo dir que la policia haurà de garantir la futura jornada electoral (com sempre) i fer respectar la decisió democràtica que prengui la ciutadania en el futur (com sempre): sigui la de continuar units a l'estat espanyol, sigui la de ser un estat independent dins de la UE.

Geribert
Sergent
Sergent

Masculino

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por aplec el Ds 19 Jun 2010, 11:51

Particularment, jo m'he fet policia per protegir els drets i les llibertats de les persones, ajudar en tot el que pugui i fer la vida més fàcil a tothom en l'àmbit de la seguretat.

Si políticament es decideix fer un canvi, i suposo que la pregunta va per el tema de la independència, i això suposa passar de ser policia a ser "soldat" amb tot el que comporta, digue'm que em donaria de baixa de la policia autonòmica.

aplec
Mosso/a
Mosso/a

Masculino
Ubicació: 23a
Promoció: 22a

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 3 1, 2, 3  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt