Avís: Aquest fòrum no és oficial ni pertany a cap organisme ni institució oficial o governamental

Temas similares
Legislació
Llei 10/1994 de la policia de la Generalitat
Llei 4/2003 d'ordenació del sistema de seguretat pública de Catalunya
Decret 243/2007 d'estructura del Departament d'Interior, Relacions Institucionals i Participació
Ley Orgánica 1/1992 sobre Protección de la Seguridad Ciudadana
Ley Orgánica 2/1986 de Fuerzas y Cuerpos de Seguridad
Utilitats
>> Tests psicotècnics:
PsicotecnicosTests.com
PsicoActiva.com
>> Historia del Cos:
>> Altres:

Pregunta dificilíssima
Pàgina 1 de 3 • Comparteixi •
Pàgina 1 de 3 • 1, 2, 3 
Pregunta dificilíssima
Avui tinc ganes de tocar la moral (vés per on!) i vull penjar aquí una pregunta dificilíssima:
La Policia de Catalunya (Mossos i Policies Locals) com a únics cossos armats de caire totalment català...estarien disposats a donar la vida pel País, si calgués???
O, no hi ha pebrots (o ovaris)???

La Policia de Catalunya (Mossos i Policies Locals) com a únics cossos armats de caire totalment català...estarien disposats a donar la vida pel País, si calgués???
O, no hi ha pebrots (o ovaris)???

Tomeu- Sergent

-

Ubicació: Catalunya
Hobbies: Lectures econòmiques i polítiques
Re: Pregunta dificilíssima
pel país no, però per la gent del país que s'ho mereix sí.

futuramossa- Caporal

-

Ubicació: cerdanyola
Hobbies: esport. llegir, cinema i musica
Particularment penso que el país haurà de decidir què vol pel seu bon futur de manera democràtica.
No és tasca de la policia catalana anar a la guerra. Sinó defensar la decisió que prengui la seva ciutadania.
No és tasca de la policia catalana anar a la guerra. Sinó defensar la decisió que prengui la seva ciutadania.

Geribert- Sergent

-

Ubicació: Penedès
futuramossa escrigué:pel país no, però per la gent del país que s'ho mereix sí.
Gràcies per la teva acertada resposta, futuramossa.
És que en realitat...què és un país??? Doncs, un territori, i la gent que hi habita.
I crec, que tots els qui habitem Catalunya, sense distincions, ens mereixem un futur més il.lusionant que l'actual.

Tomeu- Sergent

-

Geribert escrigué:Particularment penso que el país haurà de decidir què vol pel seu bon futur de manera democràtica.
A veure...l'Estatut del 2006 va ser aprovat pel nostre Parlament, per las Cortes españolas, pel poble català en referèndum (la màxima expressió possible de democràcia)...és que una instància judicial (per molt suprema que sigui) pot marejar-nos d'aquesta manera???
No hi ha poble més democràtic al planeta Terra que el català (que va crear el primer Parlament del món, recordem-ho!) i per ser tant bona gent...no paren de prendre'ns el pèl...fent l'impossible per fer-nos desaparéixer...

Tomeu- Sergent

-

Estàs barrejant coses, Tomeu. Primer parlaves de donar la vida pel país (cosa que jo no demano a ningú excepte a mi mateix, i si s'escau en un cas de violència que ara no existeix a Catalunya - tot i que sí ha existit el 80% de la història moderna i contemporània -).
Ara parles de l'estatut i de les Corts medievals i modernes, coses de les què tens raó.
Jo, quan parlava de democràcia, parlava de decidir concretament sobre el tema del nostre futur: parlo de referèndum. És el més ètic que haurien de fer els polítics un cop arribat a l'estancament polític i greu perill econòmic i fiscal que pateix Catalunya.
Ara parles de l'estatut i de les Corts medievals i modernes, coses de les què tens raó.
Jo, quan parlava de democràcia, parlava de decidir concretament sobre el tema del nostre futur: parlo de referèndum. És el més ètic que haurien de fer els polítics un cop arribat a l'estancament polític i greu perill econòmic i fiscal que pateix Catalunya.

Geribert- Sergent

-

Naturalment que sí, Geribert! Primer de tot la democràcia! El poble català som un poble dialogant i pactista!
Però totes les nacions del món saben que quan s'esgoten les vies de diàleg diplomàtic, només queda la via de la força (...o acotar el cap)
Però totes les nacions del món saben que quan s'esgoten les vies de diàleg diplomàtic, només queda la via de la força (...o acotar el cap)

Tomeu- Sergent

-

Resumiria la meva opinió simplement dient que la política no s'ha de barrejar en aquestes coses, com més lluny millor.

aplec- Mosso/a

-

Ubicació: 23a
Promoció: 22a
aplec escrigué:Resumiria la meva opinió simplement dient que la política no s'ha de barrejar en aquestes coses, com més lluny millor.
Jo prefereixo dir que la policia haurà de garantir la futura jornada electoral (com sempre) i fer respectar la decisió democràtica que prengui la ciutadania en el futur (com sempre): sigui la de continuar units a l'estat espanyol, sigui la de ser un estat independent dins de la UE.

Geribert- Sergent

-

Particularment, jo m'he fet policia per protegir els drets i les llibertats de les persones, ajudar en tot el que pugui i fer la vida més fàcil a tothom en l'àmbit de la seguretat.
Si políticament es decideix fer un canvi, i suposo que la pregunta va per el tema de la independència, i això suposa passar de ser policia a ser "soldat" amb tot el que comporta, digue'm que em donaria de baixa de la policia autonòmica.
Si políticament es decideix fer un canvi, i suposo que la pregunta va per el tema de la independència, i això suposa passar de ser policia a ser "soldat" amb tot el que comporta, digue'm que em donaria de baixa de la policia autonòmica.

aplec- Mosso/a

-

Ubicació: 23a
Promoció: 22a
Pàgina 1 de 3 • 1, 2, 3 
Pàgina 1 de 3
Permiso de este foro:
No pots respondre a temes en aquest fòrum