Avís: Aquest fòrum no és oficial ni pertany a cap organisme ni institució oficial o governamental

Temas similares
Legislació
Llei 10/1994 de la policia de la Generalitat
Llei 4/2003 d'ordenació del sistema de seguretat pública de Catalunya
Decret 243/2007 d'estructura del Departament d'Interior, Relacions Institucionals i Participació
Ley Orgánica 1/1992 sobre Protección de la Seguridad Ciudadana
Ley Orgánica 2/1986 de Fuerzas y Cuerpos de Seguridad
Utilitats
>> Tests psicotècnics:
PsicotecnicosTests.com
PsicoActiva.com
>> Historia del Cos:
>> Altres:

Permuta USC RPMS per USC RPMN
Pàgina 1 de 1 • Comparteixi •
Permuta USC RPMS per USC RPMN
Hola, busco permuta a qualsevol ABP RPMN, estic en provisional a USC EL PRAT en el poble.

jordibalo- Aspirant

Re: Permuta USC RPMS per USC RPMN
jordibalo escrigué:Hola, busco permuta a qualsevol ABP RPMN, estic en provisional a USC EL PRAT en el poble.
jo estoc al parlament de provisional so t interesa enviam un mail a eskilador1@hotmail.com

eskilador- Aspirant

-

Promoció: 22a
Val, interesaria zona de Sant Adrià, Santa Coloma o Badalona, o pels voltants, motiu proximitat a casa.

jordibalo- Aspirant

jordibalo escrigué:Val, interesaria zona de Sant Adrià, Santa Coloma o Badalona, o pels voltants, motiu proximitat a casa.
ok el parlament esta a cinc minuts de la sortida de sant adria i tens aparcament en el mateix parlament, si t'interesa fes-m'ho saver. gracies

eskilador- Aspirant

-

Promoció: 22a
permuta
jordibalo escrigué:Hola, busco permuta a qualsevol ABP RPMN, estic en provisional a USC EL PRAT en el poble.
Bones company, sé que no es RPMN, pero si t'interessès, jo soc a trasllats BCN, amb central a HORTA Guinardó. Horari de dilluns a divendres de 8 a 15 i festius lliures. Si t'interessa:
celta92@hotmail.com

celta92- Aspirant

Pàgina 1 de 1
Permiso de este foro:
No pots respondre a temes en aquest fòrum