Avís: Aquest fòrum no és oficial ni pertany a cap organisme ni institució oficial o governamental 

Galería

Enllaços destacats

DameLaPatita

TodoPolicias

Entrecancelas

PoliciaDeCatalunya

Enllaça’ns!
Pots enllaçar-nos a la teva pàgina web amb el següent codi HTML:

.::MossosOnline::.

Visites:   click tracking

policia nacional de catalnya

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: policia nacional de catalnya

Missatge por Tomeu el Dc 25 Gen 2012, 21:22

polo3 escrigué:
JanMosso escrigué:Ni de conya, per què, company? Surprised

doncs a mi no m'agradaria, es la nostra denominació des de 1719... i som mossos i sempre ho serem... que el nom de nacional està molt be si d'acord, però mossos es el que som i serem no se

Estic d'acord amb tu, polo3...trobo que el nom de mossos d'esquadra defineix una forma de ser i de fer...la nostra!

Una altra cosa és que conceptualment fóra maco que fos la policia nacional de Catalunya.

Tomeu
Sergent
Sergent

Masculino
Ubicació: Catalunya
Hobbies: Lectures econòmiques i polítiques

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por PJ el Dc 25 Gen 2012, 21:41

Com si ens diem Rita la Cantaora..., que ens donin les competències i els mitjans...

PJ
Caporal
Caporal

Masculino
Ubicació: Barcelona
Hobbies: Història, Llegir, Xbox
Promoció: 14a

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por JanMosso el Dj 26 Gen 2012, 15:01

polo3 escrigué:
JanMosso escrigué:Ni de conya, per què, company? Surprised

doncs a mi no m'agradaria, es la nostra denominació des de 1719... i som mossos i sempre ho serem... que el nom de nacional està molt be si d'acord, però mossos es el que som i serem no se

Ah d'acord, entenc el que vols dir. A mi també m'agrada el nom especial que hem tingut al llarg que tants anys per a designar-nos; és un nom diferent que ens dona el nostre toc propi. Tampoc vull perdre'l, és un nom que ens identificarà de seguida allà on es parle de nosaltres, com passa amb els Carabinieri, la Gendarmerie, o l'FBI.

A mi també em sembla una mica sonso, i massa genèric que el nom fóra simplement ''Policia Nacional de Catalunya''. Per això, el que jo sí proposava era repescar el nom que teníem durant l'atac espanyol a la Generalitat, ''Cos de les Esquadres de Catalunya'', i als seus components igualment se'ls coneix com a mossos d'esquadra (i el rang d'accés seria també oficialment ''Mosso'').

De la mateixa manera que el nom oficial complet actualment és ''Policia de la Generalitat - Cos dels Mossos d'Esquadra''; de l'altra manera el nom oficial sí podria ser més aclaridor ''Policia Nacional de la Generalitat - Cos de les Esquadres de Catalunya'', i així la primera part del nom, de la mateixa manera que passa ara, només seria a mode de nom complet oficial, però el cos romandria sent les Esquadres, els seus components ''mossos'', i la gent seguiria dient ''correu, que vénen els mossos d'esquadra!!'' Laughing

Salut!!

JanMosso
Agent en pràctiques
Agent en pràctiques

Masculino
Hobbies: Mossos d'Esquadra

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Tomeu el Dj 26 Gen 2012, 15:44

El nom no fa la cosa...té raó en PJ...competències i mitjans!

Tomeu
Sergent
Sergent

Masculino
Hobbies: Lectures econòmiques i polítiques

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por JanMosso el Dj 26 Gen 2012, 16:22

Tomeu escrigué:El nom no fa la cosa...té raó en PJ...competències i mitjans!

És evident, això és el més important de tot. Hem de completar la policia catalana, i assolir una policia d'estat. Molt important a dia de hui que els Mossos hi estiguen directament i sense entrebancs a l'EUROPOL i la INTERPOL.

El nom és només un símbol, i no té tanta importància com els fets reals, però cal donar als símbols la rellevància que han de tindre.

JanMosso
Agent en pràctiques
Agent en pràctiques

Masculino
Hobbies: Mossos d'Esquadra

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt