Avís: Aquest fòrum no és oficial ni pertany a cap organisme ni institució oficial o governamental 

Galería

Enllaços destacats

DameLaPatita

TodoPolicias

Entrecancelas

PoliciaDeCatalunya

Enllaça’ns!
Pots enllaçar-nos a la teva pàgina web amb el següent codi HTML:

.::MossosOnline::.

Visites:   click tracking

El ciutadà vol veure més policia?

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

El ciutadà vol veure més policia?

Missatge por Eranos el Dl 03 Nov 2008, 10:01

He observat habitualment que la gent que m'envolta s'intranquilitza quan veu massa vehicles policials al carrer. Si hi ha plantades furgones al centre de BCN la gent pregunta què passa. Si hi ha un requeriment i apareixen dos o tres patrulles, el barri es sobressalta, i quan fas un gestió en un domicili tots els veïns pregunten esbarats si ha passat alguna cosa greu.
I em pregunto: donem més sensació de seguretat o d'inseguretat? Perquè els polítics i molts comandaments pensen que com més se'ns vegi millor. Jo no ho tinc tan clar.

Eranos
Sergent
Sergent

Masculino
Ubicació: Barcelona
Promoció: 13a

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: El ciutadà vol veure més policia?

Missatge por asp79 el Dl 03 Nov 2008, 11:39

Interessant tema, a veure que opina la gent....

Personalment, imagino que tu ho veus desde el teu punt de vista intern, com a policia, no com a ciutadà gens relacionat amb les forces de seguretat.

El ciutadà (es la meva teoria) al no estar acostumat a veure la presencia en llocs concrets, quan veu una "masificació" de presencia policial, pensa que es una situació anormal d´un cert risc no quotidià.

Si sapiguessin que moltes vegades, presencia masiva policial, no es matemàticament el significat d´una situació anormal no pensarien lo fàcil desde el desconeixament, això amb la deficència de llocs, on hi es produeix una nula presència policial, crec que desemboca en aquest pensament de la ciutadania.

PD: Cambio el fil a Altres que es per temàtica que no te clasificació concreta, en els forums que hi han.

asp79
Agent DAI
Agent DAI

Masculino
Ubicació: Divisió d´Afers Interns
Hobbies: MODERAR/VIGILAR

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: El ciutadà vol veure més policia?

Missatge por police el Dl 03 Nov 2008, 14:13

Efectivament, estic amb Asp79!
La gent, al veure la policia s´escandalitza i és pensa que ha passat alguna cosa greu i suposo que per això pregunten per assabentar-se del que ha passat per estar prevenits.
Que tal i com diu el company, el que hi hagi policia no significa que hagi de passar alguna cosa greu.

police
Sergent
Sergent

Femenino
Ubicació: barcelona
Hobbies: buceo, snow, natacion, balonmano, fotografia i viajar

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt