Avís: Aquest fòrum no és oficial ni pertany a cap organisme ni institució oficial o governamental

Temas similares
Legislació
Llei 10/1994 de la policia de la Generalitat
Llei 4/2003 d'ordenació del sistema de seguretat pública de Catalunya
Decret 243/2007 d'estructura del Departament d'Interior, Relacions Institucionals i Participació
Ley Orgánica 1/1992 sobre Protección de la Seguridad Ciudadana
Ley Orgánica 2/1986 de Fuerzas y Cuerpos de Seguridad
Utilitats
>> Tests psicotècnics:
PsicotecnicosTests.com
PsicoActiva.com
>> Historia del Cos:
>> Altres:

Plaques...?
Pàgina 1 de 1 • Comparteixi •
Plaques...?
Ho poso aqui que no sabia a quin fil fer-ho.
Perdoneu la meva ignorància. :oops:
L'altre dia mirant per internet vaig veure una botiga en línia que venen rèpliques exactes de plaques de policia.
Això és legal?
On anirem a parar :scratch:
Perdoneu la meva ignorància. :oops:
L'altre dia mirant per internet vaig veure una botiga en línia que venen rèpliques exactes de plaques de policia.
Això és legal?
On anirem a parar :scratch:

MR6- Aspirant

-

Ubicació: Garraf
Re: Plaques...?
Jo suposo que tot dependria de si és una rèplica perfecte d'una placa, és a dir, amb les mateixes característiques i un número de TIP imprès o troquelat. En aquest cas, i com la placa es considera un document públic, estaria davant d'una falsificació de document públic.
En canvi, si li falta alguna de les parts necessàries (TIP) o té diferències evidents, parlariem d'un placa de coleccionista.
Altra cosa és si a una persona que va pel carrer li trobes la placa a la butxaca. Pot argumentar que és coleccionista? Jo crec que no cola. En funció de la situació li buscaràs molt les pessigolles... aquí no donarem idees.
En canvi, si li falta alguna de les parts necessàries (TIP) o té diferències evidents, parlariem d'un placa de coleccionista.
Altra cosa és si a una persona que va pel carrer li trobes la placa a la butxaca. Pot argumentar que és coleccionista? Jo crec que no cola. En funció de la situació li buscaràs molt les pessigolles... aquí no donarem idees.

Eranos- Sergent

-

Ubicació: Barcelona
Promoció: 13a
Jo també la vaig veure l'altre dia ... i dona la casualitat que esta d'oferta!!! em va fer gràcia.

5417x11645- Aspirant

-

Ubicació: Lleida
Promoció: 18a
JO també vaig veure aquesta placa en una botiga de material policial de Sant Andreu. La placa em va semblar idéntica a la que portem, l'única diferencia es que totes portaven com a número de tip el 0123.

Salander- Caporal

-

Ubicació: Catalunya
Promoció: --
Efectivament son plaques per a coleccionista on surten amb al TIP 0123 e excepció que qui la compri sigui agent, que en aquest cas la venen sense TIP.
Tanmateix per comprarla demanen el DNI per evitar certs tipus de delictes, ya que com s'ha dit per aqui el dur aquesta placa pel carrer pot comportar certs problemes.
MR6 legal, legal ho és l'ilegal és la exhibició d'aquesta placa i el fer-se pasar per funcionari públic.
Un consell si la voleu comprar ho podeu fer, però... després deixeu-la a casa.
Tanmateix per comprarla demanen el DNI per evitar certs tipus de delictes, ya que com s'ha dit per aqui el dur aquesta placa pel carrer pot comportar certs problemes.
MR6 legal, legal ho és l'ilegal és la exhibició d'aquesta placa i el fer-se pasar per funcionari públic.

ian- Caporal

-

Ubicació: Ara? Davant del Pc ;)
Promoció: 19a

ian escrigué:Efectivament son plaques per a coleccionista on surten amb al TIP 0123 e excepció que qui la compri sigui agent, que en aquest cas la venen sense TIP.
Aquí està la CLAU
Upss Doncs Ian, et desmonto la "hipòtesis" si et dic que tinc un conegut, que ha comprat una placa, rèplica exacte dels Mossos, sense cap TIP inscrit... i és menor.
Jo prohibiria la venta, així s'estalviarien qualsevol tipus de delicte... per més que demanin DNI's.. simplement " muerto el perro, se acaba la rábia"
Aquesta persona que conec que té la placa, és un perles, no té masses llums... i si us comentés d'altres articles que m'ha fet saber que son a les eves mans... mare meva.
Vinga, Bon Nadal i a menjar torrons.

Júlia.- Mosso/a

-

Ubicació: Ciutat comtal.
Aleshores no se siestarem parlant de la mateixa botiga... perquè jo vaig parlar amb el propietari d'aquesta botiga i em va comentar el que us he dit.
Tanmateix allà cadascú amb el que fa amb això, però que sigui consecuent amb els seus actes!!!!
Tanmateix allà cadascú amb el que fa amb això, però que sigui consecuent amb els seus actes!!!!

ian- Caporal

-

Ubicació: Ara? Davant del Pc ;)
Promoció: 19a

ian escrigué:Aleshores no se siestarem parlant de la mateixa botiga... perquè jo vaig parlar amb el propietari d'aquesta botiga i em va comentar el que us he dit.
Doncs segurament. No és una tenda massa seriosa.

Júlia.- Mosso/a

-

Ubicació: Ciutat comtal.
Pàgina 1 de 1
Permiso de este foro:
No pots respondre a temes en aquest fòrum