Avís: Aquest fòrum no és oficial ni pertany a cap organisme ni institució oficial o governamental 

Temas similares
Galería

Enllaços destacats

DameLaPatita

TodoPolicias

Entrecancelas

PoliciaDeCatalunya

Enllaça’ns!
Pots enllaçar-nos a la teva pàgina web amb el següent codi HTML:

.::MossosOnline::.

Visites:   click tracking

Plaques...?

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Plaques...?

Missatge por MR6 el Dl 10 Nov 2008, 16:43

Ho poso aqui que no sabia a quin fil fer-ho.
Perdoneu la meva ignorància. :oops:
L'altre dia mirant per internet vaig veure una botiga en línia que venen rèpliques exactes de plaques de policia.
Això és legal? Shocked Shocked

On anirem a parar :scratch:

MR6
Aspirant
Aspirant

Femenino
Ubicació: Garraf

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Plaques...?

Missatge por Eranos el Dc 12 Nov 2008, 16:35

Jo suposo que tot dependria de si és una rèplica perfecte d'una placa, és a dir, amb les mateixes característiques i un número de TIP imprès o troquelat. En aquest cas, i com la placa es considera un document públic, estaria davant d'una falsificació de document públic.
En canvi, si li falta alguna de les parts necessàries (TIP) o té diferències evidents, parlariem d'un placa de coleccionista.
Altra cosa és si a una persona que va pel carrer li trobes la placa a la butxaca. Pot argumentar que és coleccionista? Jo crec que no cola. En funció de la situació li buscaràs molt les pessigolles... aquí no donarem idees.

Eranos
Sergent
Sergent

Masculino
Ubicació: Barcelona
Promoció: 13a

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por 5417x11645 el Dv 14 Nov 2008, 16:58

Jo també la vaig veure l'altre dia ... i dona la casualitat que esta d'oferta!!! em va fer gràcia.

5417x11645
Aspirant
Aspirant

Masculino
Ubicació: Lleida
Promoció: 18a

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Salander el Dv 14 Nov 2008, 22:35

JO també vaig veure aquesta placa en una botiga de material policial de Sant Andreu. La placa em va semblar idéntica a la que portem, l'única diferencia es que totes portaven com a número de tip el 0123.

Salander
Caporal
Caporal

Femenino
Ubicació: Catalunya
Promoció: --

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por ian el Dt 18 Nov 2008, 14:45

Efectivament son plaques per a coleccionista on surten amb al TIP 0123 e excepció que qui la compri sigui agent, que en aquest cas la venen sense TIP.
Tanmateix per comprarla demanen el DNI per evitar certs tipus de delictes, ya que com s'ha dit per aqui el dur aquesta placa pel carrer pot comportar certs problemes.

MR6 legal, legal ho és l'ilegal és la exhibició d'aquesta placa i el fer-se pasar per funcionari públic.

Un consell si la voleu comprar ho podeu fer, però... després deixeu-la a casa.

ian
Caporal
Caporal

Masculino
Ubicació: Ara? Davant del Pc ;)
Promoció: 19a

Veure perfil de l'usuari http://mossos.forumotion.net/forum.htm

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Júlia. el Dc 24 Des 2008, 00:00

ian escrigué:Efectivament son plaques per a coleccionista on surten amb al TIP 0123 e excepció que qui la compri sigui agent, que en aquest cas la venen sense TIP.
Tanmateix per comprarla demanen el DNI per evitar certs tipus de delictes, ya que com s'ha dit per aqui el dur aquesta placa pel carrer pot comportar certs problemes.

MR6 legal, legal ho és l'ilegal és la exhibició d'aquesta placa i el fer-se pasar per funcionari públic.

Un consell si la voleu comprar ho podeu fer, però... després deixeu-la a casa.
Aquí està la CLAU

Upss Doncs Ian, et desmonto la "hipòtesis" si et dic que tinc un conegut, que ha comprat una placa, rèplica exacte dels Mossos, sense cap TIP inscrit... i és menor.

Jo prohibiria la venta, així s'estalviarien qualsevol tipus de delicte... per més que demanin DNI's.. simplement " muerto el perro, se acaba la rábia"

Aquesta persona que conec que té la placa, és un perles, no té masses llums... i si us comentés d'altres articles que m'ha fet saber que son a les eves mans... mare meva.

Vinga, Bon Nadal i a menjar torrons.

Júlia.
Mosso/a
Mosso/a

Femenino
Ubicació: Ciutat comtal.

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por ian el Dg 28 Des 2008, 13:45

Aleshores no se siestarem parlant de la mateixa botiga... perquè jo vaig parlar amb el propietari d'aquesta botiga i em va comentar el que us he dit.

Tanmateix allà cadascú amb el que fa amb això, però que sigui consecuent amb els seus actes!!!!

ian
Caporal
Caporal

Masculino
Ubicació: Ara? Davant del Pc ;)
Promoció: 19a

Veure perfil de l'usuari http://mossos.forumotion.net/forum.htm

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Júlia. el Dg 28 Des 2008, 23:11

ian escrigué:Aleshores no se siestarem parlant de la mateixa botiga... perquè jo vaig parlar amb el propietari d'aquesta botiga i em va comentar el que us he dit.

Tanmateix allà cadascú amb el que fa amb això, però que sigui consecuent amb els seus actes!!!!

Doncs segurament. No és una tenda massa seriosa.

Júlia.
Mosso/a
Mosso/a

Femenino
Ubicació: Ciutat comtal.

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt