Avís: Aquest fòrum no és oficial ni pertany a cap organisme ni institució oficial o governamental 

Galería

Enllaços destacats

DameLaPatita

TodoPolicias

Entrecancelas

PoliciaDeCatalunya

Enllaça’ns!
Pots enllaçar-nos a la teva pàgina web amb el següent codi HTML:

.::MossosOnline::.

Visites:   click tracking

Tropa de elite

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Tropa de elite

Missatge por Cooper el Dl 12 Des 2011, 09:36

Ahir vaig mirar aquesta pel·lícula brasilenya, em va agradar molt i us la recomano. Va sobre el BOPE que és un grup especial de la policia de Rio de Janeiro que es dedica a entrar a les faveles a detenir/matar traficants.
A la wikipedia teniu una mica d'informació sobre el BOPE http://es.wikipedia.org/wiki/Bope
Pel que fa a la pel·lícula està molt ben feta i ho mostra tot amb molt de realisme. Si la mireu podem fer una mica de debat sobre els "metodes" que utilitzen.
També hi ha una segona part tot i que no l'he vist.

Cooper
Caporal
Caporal

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Tropa de elite

Missatge por elizabeth el Dl 12 Des 2011, 15:31

A mi també m'agraden les pel·licules on intervenen S.W.A.T, però no l'havia sentit mai BOPE...imagino que al videoclub també hi serà aquesta peli, o era per la tele?

elizabeth
Aspirant
Aspirant

Femenino
Ubicació: catalunya
Hobbies: free running per montanya, fotografía

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Cooper el Dl 12 Des 2011, 15:39

Al videoclub potser la trobes ja que no és gaire antiga, crec que del 2007, si no la trobes tens la opció "piratilla" de descarregar-la d'Internet.
És normal que no et soni el BOPE ja que és una unitat d'aquella ciutat en concret. Jo ho coneixia perquè n'havia vist un documental fa un temps, però és impossible conèixer totes les unitats d'intervenció del món ja que n'hi ha a milers.

Cooper
Caporal
Caporal

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Cooper el Dl 12 Des 2011, 15:43

He trobat aquest enllaç on es pot comprar barata (4,20 gastos inclosos). Compreu-la que no us en penedireu.

http://www.ebay.es/itm/TROPA-DE-ELITE-JOSE-PADILHA-DVD-NUEVO-/250938553207?pt=LH_DefaultDomain_186&hash=item3a6d1a7377

Cooper
Caporal
Caporal

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por elizabeth el Dl 12 Des 2011, 15:48

Gràcies cooper...mirarè al videoclub hi si no hi és, mirarè aquest enllaç, quan la vegi, opinaré al respecte

elizabeth
Aspirant
Aspirant

Femenino

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Cooper el Dl 12 Des 2011, 16:05

He trobat el documental del BOPE que comentava més amunt que havia vist fa temps. És dels de la col·lecció "policias de elite" en què un ex membre del SAS britànic va a veure com treballen diferents grups especials de diferents llocs del món. Us els recomano veure tots. Després si tinc una estona buscaré els enllaços.

El del BOPE és aquest:
http://www.youtube.com/watch?v=F5k-oJO_0xE&feature=channel_video_title

Cooper
Caporal
Caporal

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por elizabeth el Dl 12 Des 2011, 16:24

Cooper, no em surt l'enllanç

elizabeth
Aspirant
Aspirant

Femenino

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Cooper el Dl 12 Des 2011, 16:34

Si ara veig que el link està bloquejat a Espanya, aquest va bé http://videospoliciales.com/galeria/video/6357W9G2B79A/Policia-de-Elite-Documental-Policia-Brasil-BOPE-Rio-de-Janeiro

Cooper
Caporal
Caporal

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por PJ el Dl 12 Des 2011, 21:44

La película és brutal, la recomano a tothom...

PJ
Mosso/a
Mosso/a

Masculino
Ubicació: Barcelona
Hobbies: Història, Llegir, Xbox
Promoció: 14a

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por elizabeth el Dt 20 Des 2011, 00:09

Bé, ja l'he vista, potser en el final m'he quedat esperant una mica més...però si m'agradat, està bé, coincideixo que hi han escenas molt reals.

Els mètodes que utilizen, per a mi, son una mica forts... (tot i que n'hi ha de més forts... Twisted Evil )si a la realitat és així...déu n'hi do, imagino que així et fas mes insensible i més fort...dic jo no sé...o qué més m'ha cridat l'atenció (ara potser us sorpreneu Laughing perquè no te res a veure amb els mètodes de tortura a l'enemic) quan els fan menjar a terra, i un d'ells vomita a sobre....i desprès suposadament els companys han de menjar....jajaja....això...tot i que m'he rigut...m'ha semblat molt asqueròs. Bé, això seria com anècdota de la peli...no vull desvetllar res més....heu de mirar-la....)

Esperaré una mica a veure si algú més la veu, i com diu en cooper, podem debatir una estona... (si he fet alguna falta d'ortografia, ho sento...)

elizabeth
Aspirant
Aspirant

Femenino

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permiso de este foro:
No pots respondre a temes en aquest fòrum