Avís: Aquest fòrum no és oficial ni pertany a cap organisme ni institució oficial o governamental

Temas similares
Legislació
Llei 10/1994 de la policia de la Generalitat
Llei 4/2003 d'ordenació del sistema de seguretat pública de Catalunya
Decret 243/2007 d'estructura del Departament d'Interior, Relacions Institucionals i Participació
Ley Orgánica 1/1992 sobre Protección de la Seguridad Ciudadana
Ley Orgánica 2/1986 de Fuerzas y Cuerpos de Seguridad
Utilitats
>> Tests psicotècnics:
PsicotecnicosTests.com
PsicoActiva.com
>> Historia del Cos:
>> Altres:

Reportatge molt bó del programa "Callejeros"
Pàgina 1 de 1 • Comparteixi •
Reportatge molt bó del programa "Callejeros"
Bona nit!
Crec que no hi ha cap post referit al tema que diré ara.
Fa un parell de setmanes, el 8 d'abril la cadena "cuatro" va emetre un reportatge sobre tràfic, referent al tema de controls d'alcoholemia, velocitat, testimonis d'accidents; he quedat molt sorprès, no per desconèixer la temàtica, perquè això està a l'ordre del dia, sinó per la D'ANIMALS que tenim a la societat; més d'una vegada he dit que si algun dia tinc la sort de poder entrar a mossos vull desprès d'entrar accedir a l'àrea de tràfic, però es que veient aquestes coses encara tinc més ganes.
info programa
Especial - Control: Llega la Semana Santa y con ella millones de españoles se lanzan a la carretera. El programa Callejeros ofrece un reportaje especial titulado Control, en el que examina la situación del tráfico por las carreteras de nuestro país. En 2008 murieron 2.181 personas en las españolas.
Emitido: 08/04/2009 - 21:35
Si ho voleu veure, a l'emule ho podeu baixar, també podeu veure alguns petits reculls d'aquests reportatges al web de la televisió.
http://www.cuatro.com/callejeros/especiales
No sé si puc possar l'enllaç per que pugeu baixar el reportatge, si està malament que l'hagi possat, qualsevol administrador que editi el meu post treient el link, gràcies.
ed2k://|file|Callejeros%204x31%20Especial%20-%20Control%20[DVBRip%20by%20P%C3%A9rez%20Euskadi][TusSeries.com].avi|469803432|BC9A2E7B131D7DC07C7CC8F46B664B73|h=546ISUIBIA6TOANRRD2DABR54LQHIONL|/
Una abraçada!
Crec que no hi ha cap post referit al tema que diré ara.
Fa un parell de setmanes, el 8 d'abril la cadena "cuatro" va emetre un reportatge sobre tràfic, referent al tema de controls d'alcoholemia, velocitat, testimonis d'accidents; he quedat molt sorprès, no per desconèixer la temàtica, perquè això està a l'ordre del dia, sinó per la D'ANIMALS que tenim a la societat; més d'una vegada he dit que si algun dia tinc la sort de poder entrar a mossos vull desprès d'entrar accedir a l'àrea de tràfic, però es que veient aquestes coses encara tinc més ganes.
info programa
Especial - Control: Llega la Semana Santa y con ella millones de españoles se lanzan a la carretera. El programa Callejeros ofrece un reportaje especial titulado Control, en el que examina la situación del tráfico por las carreteras de nuestro país. En 2008 murieron 2.181 personas en las españolas.
Emitido: 08/04/2009 - 21:35
Si ho voleu veure, a l'emule ho podeu baixar, també podeu veure alguns petits reculls d'aquests reportatges al web de la televisió.
http://www.cuatro.com/callejeros/especiales
No sé si puc possar l'enllaç per que pugeu baixar el reportatge, si està malament que l'hagi possat, qualsevol administrador que editi el meu post treient el link, gràcies.
ed2k://|file|Callejeros%204x31%20Especial%20-%20Control%20[DVBRip%20by%20P%C3%A9rez%20Euskadi][TusSeries.com].avi|469803432|BC9A2E7B131D7DC07C7CC8F46B664B73|h=546ISUIBIA6TOANRRD2DABR54LQHIONL|/
Una abraçada!

miguel21- Mosso/a

-

Re: Reportatge molt bó del programa "Callejeros"
El reportatge esta força be, de totes maneres no oblidem que es un programa de televisio....
Una aclaració, és Unitat de TRÀNSIT.....
Tràfic significa intercanvi de mercaderies....
Una aclaració, és Unitat de TRÀNSIT.....
Tràfic significa intercanvi de mercaderies....

Bushido- Mosso/a

- Ubicació: Comarques Gironines
Hobbies: Uff......