Avís: Aquest fòrum no és oficial ni pertany a cap organisme ni institució oficial o governamental

Temas similares
Legislació
Llei 10/1994 de la policia de la Generalitat
Llei 4/2003 d'ordenació del sistema de seguretat pública de Catalunya
Decret 243/2007 d'estructura del Departament d'Interior, Relacions Institucionals i Participació
Ley Orgánica 1/1992 sobre Protección de la Seguridad Ciudadana
Ley Orgánica 2/1986 de Fuerzas y Cuerpos de Seguridad
Utilitats
>> Tests psicotècnics:
PsicotecnicosTests.com
PsicoActiva.com
>> Historia del Cos:
>> Altres:

Pel.lícules a recomanar de temàtica policial
Pàgina 1 de 3 • Comparteixi •
Pàgina 1 de 3 • 1, 2, 3 
Pel.lícules a recomanar de temàtica policial
Jo recomano que veieu:
- "Training Day" (Día de entrenamiento) amb Ethan Hawke i Denzel Washington. Va sobre un agent de policia en el seu primer dia de pràctiques.
- "American Gangster" de Ridley Scott, també amb Denzel Washington i Russell Crowe. Una peli sobre la mafia neoyorkina i policies corruptes basada en fets reals.
- "The Departed" (Infiltrados) amb Leonardo DiCaprio, Matt Damon, Mark Walhberg y Jack Nicholson. Una pasada de peli dirigida per Scorsese.
- "Training Day" (Día de entrenamiento) amb Ethan Hawke i Denzel Washington. Va sobre un agent de policia en el seu primer dia de pràctiques.
- Spoiler:

- "American Gangster" de Ridley Scott, també amb Denzel Washington i Russell Crowe. Una peli sobre la mafia neoyorkina i policies corruptes basada en fets reals.
- Spoiler:

- "The Departed" (Infiltrados) amb Leonardo DiCaprio, Matt Damon, Mark Walhberg y Jack Nicholson. Una pasada de peli dirigida per Scorsese.
- Spoiler:

Salander- Caporal

-

Ubicació: Catalunya
Promoció: --
Re: Pel.lícules a recomanar de temàtica policial
Pues la película polícial que a mi em va marcar molt fà anys va ser "COLORS",tot un clàsic....amb Robert Duvall i Sean Penn.

Monicamossa- Caporal

-

Un altre classic (del 73 nada menos xD) Serpico amb Al Pacino:

http://www.imdb.com/title/tt0070666/

Ilergeta- Aspirant

-

Infiltrados, encara que no m´agrada cap dels protagonistes (di Caprio & M Damon), en aquesta pel.licula fan una bona actuació. Un guió molt enrrebessat i molt treballat, on si no estàs atent, es fàcil perdre el fil.
Matt Damon, Leonardo Di Caprio, Jack Nicholson i Alec Baldwin entre els més coneguts. El director com no un clàsic, Martín Scorsese.
Jo també la recomano
Matt Damon, Leonardo Di Caprio, Jack Nicholson i Alec Baldwin entre els més coneguts. El director com no un clàsic, Martín Scorsese.
Jo també la recomano

asp79- Agent DAI

-

Ubicació: Divisió d´Afers Interns
Hobbies: MODERAR/VIGILAR
Ayer estuve viendo El Padrino... y como Michael Corleone asesina a Virgil Sollozzo y al capitán de policía corrupto. Menos mal que los tiempos cambian y ya no hay esas corrupciones, que yo sepa!!!!!

GALATASARAY- Aspirant

-

Ubicació: Cornellá, Barcelona
Hobbies: Hockey hielo, béisbol, ping pong!!!
Monicamossa escrigué:Pues la película polícial que a mi em va marcar molt fà anys va ser "COLORS",tot un clàsic....amb Robert Duvall i Sean Penn.
+1, una pelicula molt bona.

Biel- Agent en pràctiques

-

Ubicació: El penedes.
Promoció: 17a
Apunteu-vos aquesta i a la mínima que tingueu l'ocasió, no us la perdeu:
EL TENIENTE CORRUPTO (BAD LIEUTENANT - 1992) de Harvey Kietel.
Sinopsi: Un teniente de la policia de Nueva York, drogadicto y sin escrúpulos, ha perdido sesenta mil dólares en la apuesta sobre la final del torneo de beisbol. No puede pagarlos y pretende resarcirse en el último partido, aunque correrá graves peligros si no acierta esta vez. Y tiene entre sus manos un desagradable caso: la violacion de una joven monja y se ofrece una recompenza por el descubrimiento de los culpables.
EL TENIENTE CORRUPTO (BAD LIEUTENANT - 1992) de Harvey Kietel.
Sinopsi: Un teniente de la policia de Nueva York, drogadicto y sin escrúpulos, ha perdido sesenta mil dólares en la apuesta sobre la final del torneo de beisbol. No puede pagarlos y pretende resarcirse en el último partido, aunque correrá graves peligros si no acierta esta vez. Y tiene entre sus manos un desagradable caso: la violacion de una joven monja y se ofrece una recompenza por el descubrimiento de los culpables.

bahía- Aspirant

-

· La nit es nostre - esta força be, parla d'un jove que tota la familia es policia i ell es fica a ganster...
· Dueños de la calle - surt el keanu reeves, parla de policies corruptes
· Swat els homes de harrelson - aquesta em va agradar molt
· Dueños de la calle - surt el keanu reeves, parla de policies corruptes
· Swat els homes de harrelson - aquesta em va agradar molt

RubSan- Aspirant

-

Ubicació: Bcn
Promoció: 22a
RubSan escrigué:Swat els homes de harrelson - aquesta em va agradar molt
Yo sólo la soporté 20 minutos y la quité.

GALATASARAY- Aspirant

-

Ubicació: Cornellá, Barcelona
Hobbies: Hockey hielo, béisbol, ping pong!!!
Ilergeta escrigué:Un altre classic (del 73 nada menos xD) Serpico amb Al Pacino:
Aquesta és la bona!!!! jejeje...

thekebanashi- Aspirant

-

Ubicació: Barna
Pàgina 1 de 3 • 1, 2, 3