Avís: Aquest fòrum no és oficial ni pertany a cap organisme ni institució oficial o governamental

Temas similares
Legislació
Llei 10/1994 de la policia de la Generalitat
Llei 4/2003 d'ordenació del sistema de seguretat pública de Catalunya
Decret 243/2007 d'estructura del Departament d'Interior, Relacions Institucionals i Participació
Ley Orgánica 1/1992 sobre Protección de la Seguridad Ciudadana
Ley Orgánica 2/1986 de Fuerzas y Cuerpos de Seguridad
Utilitats
>> Tests psicotècnics:
PsicotecnicosTests.com
PsicoActiva.com
>> Historia del Cos:
>> Altres:

Wendy Placa 20957
Pàgina 1 de 3 • Comparteixi •
Pàgina 1 de 3 • 1, 2, 3 
Wendy Placa 20957
Se rueda la tv-movie Wendy Placa 20957, de Mireia Ros, que producen Jet Films y TVC Desde el 2 de marzo se está rodando, con Red One. Wendy Placa 20957, la primera película sobre los Mossos d'Esquadra. Se trata de una tv-movie de acción que dirige Mireia Ros y que coproducen Jet Films y TVC, cuya filmación se prolongará durante algo más de 4 semanas, hasta el 31 de marzo, en Barcelona y alrededores.

Salander- Caporal

-

Ubicació: Catalunya
Promoció: --
Re: Wendy Placa 20957
Molt interesant! 

police- Sergent

-

Ubicació: barcelona
Hobbies: buceo, snow, natacion, balonmano, fotografia i viajar
Deu n'hi do amb el títol!!! Quina por que em fa... Més que res que encara no he vist mai cine policíac espanyol o català que sigui bo. I vosaltres?

Eranos- Sergent

-

Ubicació: Barcelona
Promoció: 13a
Aquí podeu veure un reportatge sobre el film:
http://www.tv3.cat/videos/1077529
Jo tampoc. No n'espero gaire d'aquesta pel.lícula. Però em fa gràcia que surtin mossos.
Em sembla que a la pel.lícula de Rec 2, de Jaume Balagueró, que s'estrenará al proper festival de Sitges, també hi surten mossos aquest cop. A Rec nomès hi sortien GUB's.

http://www.tv3.cat/videos/1077529
Eranos escrigué:Deu n'hi do amb el títol!!! Quina por que em fa... Més que res que encara no he vist mai cine policíac espanyol o català que sigui bo. I vosaltres?
Jo tampoc. No n'espero gaire d'aquesta pel.lícula. Però em fa gràcia que surtin mossos.
Em sembla que a la pel.lícula de Rec 2, de Jaume Balagueró, que s'estrenará al proper festival de Sitges, també hi surten mossos aquest cop. A Rec nomès hi sortien GUB's.

Editat per darrera vegada per Luna Lovegood el Dc 14 Abr 2010, 13:54, editat 1 cop en total

Salander- Caporal

-

Ubicació: Catalunya
Promoció: --
Sé que el post és vell però.... algú sap com aconseguir veure aquesta pel·lícula?

Trabucaire- Aspirant

-

Ubicació: Vallès occidental
m' agrada, m' agrada, a veure si aviseu quan l' estrenen!!!

futuramossa- Caporal

-

Ubicació: cerdanyola
Hobbies: esport. llegir, cinema i musica
Encara que em sembla que hauran exagerat una miqueta massa,la tematica m´atreu com per veura-la.Potser algun dia l´estrenen a TV3¡¡¡

Pards- Sergent

-

Ubicació: Un altre cop fora

Jo l'he estat buscant i no he trobat res. Encara deu estar en post-producció o alguna cosa d'aquestes.

aplec- Mosso/a

-

Ubicació: 23a
Promoció: 22a
Le de veure aquesta pal licula (perdo per les faltes pero estic a franca i no tenen algunes lletres).

danmos- Agent en pràctiques

-

Ubicació: Vallès oriental
Hobbies: Bicicleta, Judo, Armes de foc
Pàgina 1 de 3 • 1, 2, 3 
Pàgina 1 de 3
Permiso de este foro:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Indice