Avís: Aquest fòrum no és oficial ni pertany a cap organisme ni institució oficial o governamental

Temas similares
Legislació
Llei 10/1994 de la policia de la Generalitat
Llei 4/2003 d'ordenació del sistema de seguretat pública de Catalunya
Decret 243/2007 d'estructura del Departament d'Interior, Relacions Institucionals i Participació
Ley Orgánica 1/1992 sobre Protección de la Seguridad Ciudadana
Ley Orgánica 2/1986 de Fuerzas y Cuerpos de Seguridad
Utilitats
>> Tests psicotècnics:
PsicotecnicosTests.com
PsicoActiva.com
>> Historia del Cos:
>> Altres:

Wendy Placa 20957
Pàgina 3 de 3 • Comparteixi •
Pàgina 3 de 3 •
1, 2, 3
Re: Wendy Placa 20957
Donaré la meva opinió personal. M´ha semblat DECEPCIONANT a més de LAMENTABLE, li donen un to cómic i fantasiós per una altre banda q sobra. Molt dolenta pel meu gust.

asp79- Agent DAI

-

Ubicació: Divisió d´Afers Interns
Hobbies: MODERAR/VIGILAR
Una mica xapusera no? Només he pogut veure 10 minuts... L'he enganxada a meitat i no he aguantat mes.

Espiell- Mosso/a

-

Ubicació: Omnipresent
Promoció: 18a

Efectivament bastant dolenta. A banda dels errors sobre els mossos i els errors d'història (quan n'han parlat), l'argument era un Codi da Vinci molt dolent.
El guió escènic, però, era bo. Sabia mantenir el ritme.
El guió escènic, però, era bo. Sabia mantenir el ritme.

Geribert- Sergent

-

Ubicació: Penedès
Jajaja jo m'he contingut una mica en la meva opinió però teniu tota la raó, ha estat bastant patètica.
Han donat una imatge bastant "xapuzas" del cos, personatges molt dolents, etc, etc, etc.
A mi em feia gràcia veure-la per aviam si sortia una mica el dia a dia, ja que dimarts començo a treballar, però ja he vist que no té res a veure, per sort.

Han donat una imatge bastant "xapuzas" del cos, personatges molt dolents, etc, etc, etc.
A mi em feia gràcia veure-la per aviam si sortia una mica el dia a dia, ja que dimarts començo a treballar, però ja he vist que no té res a veure, per sort.

aplec- Mosso/a

-

Ubicació: 23a
Promoció: 22a
Pards escrigué:Encara que em sembla que hauran exagerat una miqueta massa,la tematica m´atreu com per veura-la.Potser algun dia l´estrenen a TV3¡¡¡
Osti l'has encertat, digues que tots pasarem les opos algun dia

Empacher- Caporal

-

Ubicació: Girona
Hobbies: Gym, Run, Cycle & Geocaching
Empacher escrigué:Pards escrigué:Encara que em sembla que hauran exagerat una miqueta massa,la tematica m´atreu com per veura-la.Potser algun dia l´estrenen a TV3¡¡¡
Osti l'has encertat, digues que tots pasarem les opos algun dia
Jajaja.Això està fet home.Potser trigara més o trigara menys,però acabarem entrant al cos

Pards- Sergent

-

Ubicació: Un altre cop fora

El millor de la pel·licula........... el Boxer!!! jajajja, que com jo en tinc dos doncs em va fer gracia veure-lo, estava be ensinistrat, eh?? jeje.
La veritat es que es bastant dolenta.
La veritat es que es bastant dolenta.

YANKO- Caporal

-

Ubicació: A la muntanya, l'Anoia.
Hobbies: Running,BTT,Fotografia,airsoft i els gossos
Fa un moment l'acabo de veure, teniu raó hi han ficat un toc molt surrealista amb això del diamant.
Una curiositat, si us hi fixeu a la part on l'home mata a aquella dona davant de tots els patrulles quan dispara té un "magnum" i quant recull la pistola el de la científica es una 9 mm, a més de moltes imprudències què fa aquesta noia durant la pel·lícula.
I si també deixa molt que desitjar.
Una curiositat, si us hi fixeu a la part on l'home mata a aquella dona davant de tots els patrulles quan dispara té un "magnum" i quant recull la pistola el de la científica es una 9 mm, a més de moltes imprudències què fa aquesta noia durant la pel·lícula.
I si també deixa molt que desitjar.

danmos- Agent en pràctiques

-

Ubicació: Vallès oriental
Hobbies: Bicicleta, Judo, Armes de foc
jo la vull veure , on puc veura-la ? tipus online ? moltes gracies companys

jlojlo1996- Agent en pràctiques

-

Ubicació: Sant Joan Despi
Hobbies: Krav- MAga
Pàgina 3 de 3 •