Avís: Aquest fòrum no és oficial ni pertany a cap organisme ni institució oficial o governamental

Temas similares
Legislació
Llei 10/1994 de la policia de la Generalitat
Llei 4/2003 d'ordenació del sistema de seguretat pública de Catalunya
Decret 243/2007 d'estructura del Departament d'Interior, Relacions Institucionals i Participació
Ley Orgánica 1/1992 sobre Protección de la Seguridad Ciudadana
Ley Orgánica 2/1986 de Fuerzas y Cuerpos de Seguridad
Utilitats
>> Tests psicotècnics:
PsicotecnicosTests.com
PsicoActiva.com
>> Historia del Cos:
>> Altres:

Càrrega policial
Pàgina 1 de 1 • Comparteixi •
Càrrega policial
M´agradaria possar un tema a debat. Observeu el video...creieu que es una actuació correcta o incorrecta? Que hagessiu fet vosaltres en una situació igual? Creieu que la gent com la del video es sobrepassa amb el mal tracte amb els funcionaris que representen la llei i l´ordre?Que haguess passat si això ho fa un mosso i les seves repercusions internes i externes?
Son moltes preguntes...
També haurieu de tenir en compte, que anteriorment a la filmació han pogut transcòrrer una sèrie de fets i actuacions que han pogut motivar ambdues parts.
Son moltes preguntes...
També haurieu de tenir en compte, que anteriorment a la filmació han pogut transcòrrer una sèrie de fets i actuacions que han pogut motivar ambdues parts.

asp79- Agent DAI

-

Ubicació: Divisió d´Afers Interns
Hobbies: MODERAR/VIGILAR
Re: Càrrega policial
Bona nit!!
la veritat és que ho veig bé i a la vegada malament... el que veig malament és que el cop li hagi donat al cap, això li podria haver portat greu conseqüències a la persona agredida i a l' agent que ha agredit, però per altra part ho veig bé perquè és la policia qui ha de posar ordre en aquestes situacions.. i està clar que si ho hagués fet un mosso la repercusió mediàtica hagués sigut impressionant i totalment negativa pel CME. Això és segons el meu punt de vista, aquí cadascú ja és lliure d' opinar
salutacions!
la veritat és que ho veig bé i a la vegada malament... el que veig malament és que el cop li hagi donat al cap, això li podria haver portat greu conseqüències a la persona agredida i a l' agent que ha agredit, però per altra part ho veig bé perquè és la policia qui ha de posar ordre en aquestes situacions.. i està clar que si ho hagués fet un mosso la repercusió mediàtica hagués sigut impressionant i totalment negativa pel CME. Això és segons el meu punt de vista, aquí cadascú ja és lliure d' opinar

salutacions!

futuramossa- Caporal

-

Ubicació: cerdanyola
Hobbies: esport. llegir, cinema i musica
La meva opinió penso que és sobrepasa, un policia ha d´aguantar moltes coses per molt malament que ens sàpiga, no és pot anar a la lleugera, com és veu aquí, li dona un cop a la dona perquè verbalment les coses que hi sent no li agren, evidentment la gent del video és sobrepassa insultant, però això és el pa de cada dia, les repercusions suposo que seran les mateixes, doncs al cap i a la fi, és un policia, el qual, moltíssima gent no els poden veure, per això fan el que fan, també parlo sobre aquest petit reportatge, potser porten ja molta tensió, però penso que no tindria raó el policia.

police- Sergent

-

Ubicació: barcelona
Hobbies: buceo, snow, natacion, balonmano, fotografia i viajar
Jo voldria creure que aquest agent de la policia nacional no hagués passat les proves d'accés a mosso, ja que el filtre d' aquests comportaments és més gran, però tb falla en alguns pocs casos, els que cada dia sentim a les noticies últimament.

smurf cop- Caporal

-

Ubicació: Molt lluny d´aquí a l´altra banda del món...
Hobbies: Perseguir a Gargamel y a las 'supernenas'
Video colpidor i debat interessant
Sense cap mena de dubte incorrecta. Si cal colpejar algú, mai mai mai es colpeja el cap
Aquesta pregunta és la més difícil. Costa possar-se en la pell dels agents desde la comoditat de la butaca de l'estudi de casa meva. I com molt be dius, sense saber els fets que ocorren prèviament al tall de 49 segons resulta impossible valorar tota la situació. Però se'm fa difícil imaginar una situació tan intolerable com per a respondre als insults vervals amb la porra ... però com mai m'he trobat en una situació així la meva opinió no val gaire.
Sí, i no entenc perquè no té conseqüències legals insultar els agents
(i si les n'hi ha son anecdòtiques i no gaire conegudes)
Està més clar que l'aigua que des de fa uns messos (potser passa de l'any) la notícia de moda aquí a casa nostra és la "brutalitat" dels mossos. Estic convençut que hagués aparegut a les notícies durant dos dies sencers i els programes de debat/informació de TV3 de la setmana haurien tractat el tema a fons.
Insisteixo, bon tema de debat. A veure si arriben més opinions

asp79 escrigué:Creieu que es una actuació correcta o incorrecta?
Sense cap mena de dubte incorrecta. Si cal colpejar algú, mai mai mai es colpeja el cap
asp79 escrigué:Que hagessiu fet vosaltres en una situació igual?
Aquesta pregunta és la més difícil. Costa possar-se en la pell dels agents desde la comoditat de la butaca de l'estudi de casa meva. I com molt be dius, sense saber els fets que ocorren prèviament al tall de 49 segons resulta impossible valorar tota la situació. Però se'm fa difícil imaginar una situació tan intolerable com per a respondre als insults vervals amb la porra ... però com mai m'he trobat en una situació així la meva opinió no val gaire.
asp79 escrigué: Creieu que la gent com la del video es sobrepassa amb el mal tracte amb els funcionaris que representen la llei i l´ordre?
Sí, i no entenc perquè no té conseqüències legals insultar els agents
(i si les n'hi ha son anecdòtiques i no gaire conegudes)asp79 escrigué:Que hagués passat si això ho fa un mosso i les seves repercusions internes i externes?
Està més clar que l'aigua que des de fa uns messos (potser passa de l'any) la notícia de moda aquí a casa nostra és la "brutalitat" dels mossos. Estic convençut que hagués aparegut a les notícies durant dos dies sencers i els programes de debat/informació de TV3 de la setmana haurien tractat el tema a fons.
Insisteixo, bon tema de debat. A veure si arriben més opinions

Durell- Aspirant

-

Ubicació: Manresa
a mi el que em sembla molt fort és que no es dona el mateix tracte als mossos que al CNP.. tots son policies i es mereixen el mateix tracte ja siguin catalans, vascos..
si ho haguessin fet els mossos la historia hagues donat per molt.. sobretot a Antena 3 que els hi encanta parlar malament de la "brutalitat de la policia catalana"
BONA NIIT!
si ho haguessin fet els mossos la historia hagues donat per molt.. sobretot a Antena 3 que els hi encanta parlar malament de la "brutalitat de la policia catalana"
BONA NIIT!

futuramossa- Caporal

-

Ubicació: cerdanyola
Hobbies: esport. llegir, cinema i musica