Avís: Aquest fòrum no és oficial ni pertany a cap organisme ni institució oficial o governamental

Temas similares
Legislació
Llei 10/1994 de la policia de la Generalitat
Llei 4/2003 d'ordenació del sistema de seguretat pública de Catalunya
Decret 243/2007 d'estructura del Departament d'Interior, Relacions Institucionals i Participació
Ley Orgánica 1/1992 sobre Protección de la Seguridad Ciudadana
Ley Orgánica 2/1986 de Fuerzas y Cuerpos de Seguridad
Utilitats
>> Tests psicotècnics:
PsicotecnicosTests.com
PsicoActiva.com
>> Historia del Cos:
>> Altres:

"CÓDEX 10"
Pàgina 4 de 5 • Comparteixi •
Pàgina 4 de 5 •
1, 2, 3, 4, 5 
Re: "CÓDEX 10"
Pards escrigué:[b]Jo espero que dintre d´un temps torni a truere un d´aquest mateix estil.A mi m´ha encantat i s´ha m´ha fet curtíssim[/bO]
Opino el mateix... A mi no m'agrada llegir massa, i per acabar-me un llibre trigo segles. Aquest me l'he acabat en tres dies, tot un rècord! QUEREMOS MÁÁÁÁÁSSSS!!

Júlia.- Mosso/a

-

Ubicació: Ciutat comtal.
Júlia. escrigué:Pards escrigué:[b]Jo espero que dintre d´un temps torni a truere un d´aquest mateix estil.A mi m´ha encantat i s´ha m´ha fet curtíssim[/bO]
Opino el mateix... A mi no m'agrada llegir massa, i per acabar-me un llibre trigo segles. Aquest me l'he acabat en tres dies, tot un rècord! QUEREMOS MÁÁÁÁÁSSSS!!
Ja som dos, en tres dies,jeejje, la veritat que ahir vaig mirar i pensava que havia estat publicat abans, ha sortit aquest any, així que suposo que trigarà a fer un altre llibre!
PD: aixs, m´ha faltat que acabés d´explicar alguna coseta més entre alguns dels protagonistes,jeejje

police- Sergent

-

Ubicació: barcelona
Hobbies: buceo, snow, natacion, balonmano, fotografia i viajar
police escrigué:Júlia. escrigué:Pards escrigué:[b]Jo espero que dintre d´un temps torni a truere un d´aquest mateix estil.A mi m´ha encantat i s´ha m´ha fet curtíssim[/bO]
Ja som dos, en tres dies,jeejje, la veritat que ahir vaig mirar i pensava que havia estat publicat abans, ha sortit aquest any, així que suposo que trigarà a fer un altre llibre!![]()
PD: aixs, m´ha faltat que acabés d´explicar alguna coseta més entre alguns dels protagonistes,jeejje
Jo crec que soc el més perturbat d'aqui xDDD jo en 2 dies ja m'ho havia llegit, vaig començar i escolta que no havia manera de parar!!!!!
Amb el relat de l'assatjador em vaig fer un tip de riure de com ho explicaba XDD semblava tan real....xDD

Xavi_84- Aspirant

-

Donç jo vaig tirgar més per què m´havia d´aixecar d´hora per anar a treballar,que si no.....Per mi m´hagués posat i en un dia hagués estat llest XDD

Pards- Sergent

-

Ubicació: Un altre cop fora

Ja el tinc!!!!!!!!!!! Aviat el començaré a llegir 

Salander- Caporal

-

Ubicació: Catalunya
Promoció: --
Luna Lovegood escrigué:Ja el tinc!!!!!!!!!!! Aviat el començaré a llegir
I a veure en quant temps,XDDD

Pards- Sergent

-

Carai veig que ha agradat molt el llibre, jo la primera setmana que va sortir ja el tenia a les meves mans i la veritat es que ja m'he l'he llegit 2 cops, hi han frases d'en "Flores" que son la ostia ajjajaja.
L'autor del Llibre es Eduard Pascual i és el primer llibre que ha escrit (sino m'equivoco) pero la seva editorial es "rocaeditorial" i te uns quants llibres policials publicats, aqui us deixo un enllaç.
http://www.rocaeditorial.com/catalogo/novela-negra-y-policiaca-20/
L'autor del Llibre es Eduard Pascual i és el primer llibre que ha escrit (sino m'equivoco) pero la seva editorial es "rocaeditorial" i te uns quants llibres policials publicats, aqui us deixo un enllaç.
http://www.rocaeditorial.com/catalogo/novela-negra-y-policiaca-20/

Bushido- Mosso/a

- Ubicació: Comarques Gironines
Hobbies: Uff......
Hola a tots, llegint els vostres posts m'he decidit a comprar-lo, pero m'han dit que nomès està en castellà, em pensava que el trobaria en català, es cert que nomès està en castellà doncs??
Merci
Merci

Marc_- Aspirant

-

Marc_ escrigué:Hola a tots, llegint els vostres posts m'he decidit a comprar-lo, pero m'han dit que nomès està en castellà, em pensava que el trobaria en català, es cert que nomès està en castellà doncs??
Merci
Ostres donç això ni idea compnay,pregunta a la llibreria a veure quee t diuen

Pards- Sergent

-

Pàgina 4 de 5 •
1, 2, 3, 4, 5