Avís: Aquest fòrum no és oficial ni pertany a cap organisme ni institució oficial o governamental 

Galería

Enllaços destacats

DameLaPatita

TodoPolicias

Entrecancelas

PoliciaDeCatalunya

Enllaça’ns!
Pots enllaçar-nos a la teva pàgina web amb el següent codi HTML:

.::MossosOnline::.

Visites:   click tracking

"CÓDEX 10"

Pàgina 4 de 5 Previ  1, 2, 3, 4, 5  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: "CÓDEX 10"

Missatge por Júlia. el Dl 13 Jul 2009, 21:19

Pards escrigué:[b]Jo espero que dintre d´un temps torni a truere un d´aquest mateix estil.A mi m´ha encantat i s´ha m´ha fet curtíssim[/bO]

Opino el mateix... A mi no m'agrada llegir massa, i per acabar-me un llibre trigo segles. Aquest me l'he acabat en tres dies, tot un rècord! QUEREMOS MÁÁÁÁÁSSSS!! fans

Júlia.
Mosso/a
Mosso/a

Femenino
Ubicació: Ciutat comtal.

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por police el Dt 14 Jul 2009, 13:35

Júlia. escrigué:
Pards escrigué:[b]Jo espero que dintre d´un temps torni a truere un d´aquest mateix estil.A mi m´ha encantat i s´ha m´ha fet curtíssim[/bO]

Opino el mateix... A mi no m'agrada llegir massa, i per acabar-me un llibre trigo segles. Aquest me l'he acabat en tres dies, tot un rècord! QUEREMOS MÁÁÁÁÁSSSS!! fans

Ja som dos, en tres dies,jeejje, la veritat que ahir vaig mirar i pensava que havia estat publicat abans, ha sortit aquest any, així que suposo que trigarà a fer un altre llibre! Evil or Very Mad
PD: aixs, m´ha faltat que acabés d´explicar alguna coseta més entre alguns dels protagonistes,jeejje risa

police
Sergent
Sergent

Femenino
Ubicació: barcelona
Hobbies: buceo, snow, natacion, balonmano, fotografia i viajar

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Xavi_84 el Dt 14 Jul 2009, 22:42

police escrigué:
Júlia. escrigué:

Ja som dos, en tres dies,jeejje, la veritat que ahir vaig mirar i pensava que havia estat publicat abans, ha sortit aquest any, així que suposo que trigarà a fer un altre llibre! Evil or Very Mad
PD: aixs, m´ha faltat que acabés d´explicar alguna coseta més entre alguns dels protagonistes,jeejje risa

Jo crec que soc el més perturbat d'aqui xDDD jo en 2 dies ja m'ho havia llegit, vaig començar i escolta que no havia manera de parar!!!!!

Amb el relat de l'assatjador em vaig fer un tip de riure de com ho explicaba XDD semblava tan real....xDD

Xavi_84
Aspirant
Aspirant

Masculino

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Pards el Dt 14 Jul 2009, 22:49

Donç jo vaig tirgar més per què m´havia d´aixecar d´hora per anar a treballar,que si no.....Per mi m´hagués posat i en un dia hagués estat llest XDD

Pards
Sergent
Sergent

Masculino
Ubicació: Un altre cop fora

Veure perfil de l'usuari http://www.mossosonline.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Júlia. el Dt 14 Jul 2009, 23:01

Veeenga, quién da más? jajajaja

Júlia.
Mosso/a
Mosso/a

Femenino
Ubicació: Ciutat comtal.

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Salander el Dc 15 Jul 2009, 01:58

Ja el tinc!!!!!!!!!!! Aviat el començaré a llegir Very Happy

Salander
Caporal
Caporal

Femenino
Ubicació: Catalunya
Promoció: --

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Pards el Dc 15 Jul 2009, 22:09

Luna Lovegood escrigué:Ja el tinc!!!!!!!!!!! Aviat el començaré a llegir Very Happy

I a veure en quant temps,XDDD

Pards
Sergent
Sergent

Masculino

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bushido el Dl 17 Ago 2009, 15:39

Carai veig que ha agradat molt el llibre, jo la primera setmana que va sortir ja el tenia a les meves mans i la veritat es que ja m'he l'he llegit 2 cops, hi han frases d'en "Flores" que son la ostia ajjajaja.
L'autor del Llibre es Eduard Pascual i és el primer llibre que ha escrit (sino m'equivoco) pero la seva editorial es "rocaeditorial" i te uns quants llibres policials publicats, aqui us deixo un enllaç.
http://www.rocaeditorial.com/catalogo/novela-negra-y-policiaca-20/

Bushido
Mosso/a
Mosso/a

Ubicació: Comarques Gironines
Hobbies: Uff......

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Marc_ el Dt 25 Ago 2009, 21:27

Hola a tots, llegint els vostres posts m'he decidit a comprar-lo, pero m'han dit que nomès està en castellà, em pensava que el trobaria en català, es cert que nomès està en castellà doncs??

Merci

Marc_
Aspirant
Aspirant

Masculino

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Pards el Dt 25 Ago 2009, 22:03

Marc_ escrigué:Hola a tots, llegint els vostres posts m'he decidit a comprar-lo, pero m'han dit que nomès està en castellà, em pensava que el trobaria en català, es cert que nomès està en castellà doncs??

Merci

Ostres donç això ni idea compnay,pregunta a la llibreria a veure quee t diuen

Pards
Sergent
Sergent

Masculino

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 4 de 5 Previ  1, 2, 3, 4, 5  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt