Avís: Aquest fòrum no és oficial ni pertany a cap organisme ni institució oficial o governamental

Temas similares
Legislació
Llei 10/1994 de la policia de la Generalitat
Llei 4/2003 d'ordenació del sistema de seguretat pública de Catalunya
Decret 243/2007 d'estructura del Departament d'Interior, Relacions Institucionals i Participació
Ley Orgánica 1/1992 sobre Protección de la Seguridad Ciudadana
Ley Orgánica 2/1986 de Fuerzas y Cuerpos de Seguridad
Utilitats
>> Tests psicotècnics:
PsicotecnicosTests.com
PsicoActiva.com
>> Historia del Cos:
>> Altres:

Una nit amb els joves
Pàgina 1 de 1 • Comparteixi •
Una nit amb els joves
Aquest és un reportatge que van fer Comando actualidad sobre les nits que els joves passen. Molts dels nois que surten argumentes que prenen drogues i posant-se a tope d'alcohol és la millor forma de passar-ho bé per la nit. Jo quan he vist el reportatge m'he quedat flipant de tot el que s'arriba a consumir, i lo pitjor les cares i el comportament dels nois. Jo sóc jove i como tal surto a vegades i no hem fa falta prendre pastilles per passar-ho bé, no entenc a aquesta gent.
http://www.rtve.es/alacarta/player/280392.html
En cas de que el video estigui repetit millor que ho digueu
http://www.rtve.es/alacarta/player/280392.html
En cas de que el video estigui repetit millor que ho digueu

aiitor- Aspirant

-

Ubicació: Vallès Occidental, Barcelona
Hobbies: Pàdel, llegir..
Re: Una nit amb els joves
Es fastigós la de púrria que hi ha per les nits...
Em quedo am la frase... si no estubieran los mossos,.. esto sería un caos....
Em quedo am la frase... si no estubieran los mossos,.. esto sería un caos....

Marc_- Aspirant

-

Es una passada això!
Aquest reportatge es como el que va emitir el canal "Cuatro" en el programa "Callejeros", porta com a títol "CONTROL", no te desperdici tampoc, quina joventut tenim en aquest país.
Jo tinc 19 anys i no tinc aquesta mentalitat al sortir de festa, no ho sé perquè fan això per divertir-se, i a sobre conduir beguts, drogats.. en fí...
Menys mal que està la policia com ben deia al video un noi y com bé a dit Marc_ a dalt!! però no es pot evitar tot el que passa, es impossible!!
"Estamos de lunes a viernes trabajando, y nos merecemos pasarnoslo bien..." tío con chocolate en la mano... y alcoholizado! Que buena mentalidad! Si señor!!!
Viendo estos videos es por lo que quiero ser Policia cada vez más!!
Aquest reportatge es como el que va emitir el canal "Cuatro" en el programa "Callejeros", porta com a títol "CONTROL", no te desperdici tampoc, quina joventut tenim en aquest país.
Jo tinc 19 anys i no tinc aquesta mentalitat al sortir de festa, no ho sé perquè fan això per divertir-se, i a sobre conduir beguts, drogats.. en fí...
Menys mal que està la policia com ben deia al video un noi y com bé a dit Marc_ a dalt!! però no es pot evitar tot el que passa, es impossible!!
"Estamos de lunes a viernes trabajando, y nos merecemos pasarnoslo bien..." tío con chocolate en la mano... y alcoholizado! Que buena mentalidad! Si señor!!!
Viendo estos videos es por lo que quiero ser Policia cada vez más!!

miguel21- Mosso/a

-

Estic d'acord amb tot el que dieu. Miguel jo penso igual que tu, per sortir de festa no cal prendre drogues ni posar-se a mans d'un cotxe estan molt begut. La frase que as comentat abans que diu un noi hem va impactar tambè. Que passa que nomès ells traballen de dilluns a divendres? Casi tota la gent treballa així i quant arriba el cap de setmana tambpe ho passa be, però no destruint la seva vida d'aquesta manera.
I es veritat que veient aquests videos augmenten les meves ganes de ser policia.
Total que penso el mateix que tu.
I es veritat que veient aquests videos augmenten les meves ganes de ser policia.
Total que penso el mateix que tu.

aiitor- Aspirant

-

La veritat que cada cop que veig la gent desfasada que hi ha a la nit,se´m regira l´estomac.Només drogues,qui es més "macho",el més "xulito" i bronques.Amb lo facil que és anar a pssar-s´ho bé ,sense necessitat de mals rotllos.
A mi també m´agafen més ganes d´entrar al cos veient el paranorama que hi ha.encara que no un enganyeu,també es cola molta gent d´aquesta als mossos,per desgràcia
A mi també m´agafen més ganes d´entrar al cos veient el paranorama que hi ha.encara que no un enganyeu,també es cola molta gent d´aquesta als mossos,per desgràcia

Pards- Sergent

-

Ubicació: Un altre cop fora

el pitjor es quant aquesta gent arrivi els 40 anys,estaran tots tontos,cada dia hi ha mes problematica amb els temes de enfermetats mentals i la magoria provinents per consumició de drogues.

opv- Mosso/a

-

Ubicació: maresme
opv escrigué:el pitjor es quant aquesta gent arrivi els 40 anys,estaran tots tontos,cada dia hi ha mes problematica amb els temes de enfermetats mentals i la magoria provinents per consumició de drogues.
Molts d'aquests nois per no dir tots no són conscients en les conseqüencies que patirà el seu cos i el seu estat en general quan ja siguin més grans, nomès pensen en la "diversió" (que això serà per a ells perquè per mi pendre algu que hem perjudicarà no és diversió) que els pot donar en aquells moments. En altres reportatges que he vist del tipus Callejeros apareix molta gent que segurament va començar així i al final han acabat al dormint al carrer i portant una mala vida. Recordo el cas d'un home que si el veus pot aparentar perfectamet 60 anys i resulta que nomès en tenia 40, ami veure tot això m'entristeix molt la veritat.
Això s'ha de canviar ja, perquè sino..

aiitor- Aspirant

-

Que als 40 seràn tontos? si ja ho son. Aquesta gent no te personalitat, es deixen dur per les influencies que generen l'ambien del que es rodegen, i es una cadena on nomès els "forts" de personalitat i pensament, i els madurs poden escapar. Per molt que els pares els inculquin valors, per molt que la resta de la societat digui la seva en contra de tota aquesta escòria nomès ells poden adonar-se del que fan, i ells son els que ho han de fer. El problema es que nomès ho faràn quan entrin en coma per una sobredosis, o quan tinguin un accident i la palmi algún company per anar tot drogat, o coses així. En fi, es penòs, pero es el que tenim avui dia.

Marc_- Aspirant

-

A los 40 años serán tontos? y antes, en mi trabajo tenemos unos cuantos ingresados en la planta de psiquiatria y tienen 20,25 años y las secuelas que les dejan las drogas son para verlas, una pena , de verdad.
Saludos.
Saludos.

mossa- Mosso/a

-