Avís: Aquest fòrum no és oficial ni pertany a cap organisme ni institució oficial o governamental

Temas similares
Legislació
Llei 10/1994 de la policia de la Generalitat
Llei 4/2003 d'ordenació del sistema de seguretat pública de Catalunya
Decret 243/2007 d'estructura del Departament d'Interior, Relacions Institucionals i Participació
Ley Orgánica 1/1992 sobre Protección de la Seguridad Ciudadana
Ley Orgánica 2/1986 de Fuerzas y Cuerpos de Seguridad
Utilitats
>> Tests psicotècnics:
PsicotecnicosTests.com
PsicoActiva.com
>> Historia del Cos:
>> Altres:

Informació detallada sobre la brimo
Pàgina 1 de 2 • Comparteixi •
Pàgina 1 de 2 • 1, 2 
Informació detallada sobre la brimo
Hola soc un aspirant a la ISPC i necesitaria informació detallada sobre la unitat de la Brigada Mòbil.
Gracies,
Gracies,

AITOR- Aspirant

Re: Informació detallada sobre la brimo
Bones compnay,i benvingut
Mira,encara que no soc del cos,però coneixent com va la dinàmica,no crec que el membres del fòrum que pertayen al cos,et pugin donar cap més informació que no pugis trobar tu per la red,ja que ni ha coses que millor que no sortin del propi cos.D totes maneres,com ja t´he dit,buscant una mi queta per la red,no tindràs gaires problemes.
Mira,encara que no soc del cos,però coneixent com va la dinàmica,no crec que el membres del fòrum que pertayen al cos,et pugin donar cap més informació que no pugis trobar tu per la red,ja que ni ha coses que millor que no sortin del propi cos.D totes maneres,com ja t´he dit,buscant una mi queta per la red,no tindràs gaires problemes.

Pards- Sergent

-

Ubicació: Un altre cop fora

Estic amb Pards.
A més, amb el teu nom, Aitor, i la pregunta que fas, tot plegat fa una mica de por... no sé què dir-te. Podríes concretar la pregunta?
A més, amb el teu nom, Aitor, i la pregunta que fas, tot plegat fa una mica de por... no sé què dir-te. Podríes concretar la pregunta?

Eranos- Sergent

-

Ubicació: Barcelona
Promoció: 13a
Eranos escrigué:Estic amb Pards.
No entenc,jejeje jo penso que tal i com està el tema, és sobre el treball oral que deuen de fer a l'ispc.....i demana informació.

police- Sergent

-

Ubicació: barcelona
Hobbies: buceo, snow, natacion, balonmano, fotografia i viajar
police escrigué:Eranos escrigué:Estic amb Pards.
No entenc,jejeje jo penso que tal i com està el tema, és sobre el treball oral que deuen de fer a l'ispc.....i demana informació.
Que s´expliqui una miqueta més ,i aixins el podrem ajudar millor,no???

Pards- Sergent

-

Pards escrigué:police escrigué:Eranos escrigué:Estic amb Pards.
Que s´expliqui una miqueta més ,i aixins el podrem ajudar millor,no???
Sí, per això comentava que a lo millor anava ben encaminada, haviam si ens ho comunica, que a vegades semblem adivins.

police- Sergent

-

Hola soc l'Aitor,
En primer lloc no us ha de fer por el meu nom, ni la pregunta, el fet és que no m'explicat del tot correctament.
Doncs si es un treball per la ISPC assignatura expressió oral, i demanava informació , que podia ser facilitarme una direcció o un publicació existent sobre el grup de la Brigada Mòbil.
He estat buscant per les revistes publicades per el cos M.E. i per la web i res de profit.
Si teniu una ideia de a on em puc documentar em farieu feliç.
Gracies i una salutació,
Aitor
En primer lloc no us ha de fer por el meu nom, ni la pregunta, el fet és que no m'explicat del tot correctament.
Doncs si es un treball per la ISPC assignatura expressió oral, i demanava informació , que podia ser facilitarme una direcció o un publicació existent sobre el grup de la Brigada Mòbil.
He estat buscant per les revistes publicades per el cos M.E. i per la web i res de profit.
Gracies i una salutació,
Aitor

AITOR- Aspirant

AITOR escrigué:Hola soc l'Aitor,
Gracies i una salutació,
Aitor
Aha!!Si es k mi intución no falla,jejeje, bueno, yo t diria que si conozes a alguien o hay alguna manera de hacerlo, una buena entrevista con alguien de la brimo, para que t expliquen su faena, como actuan, que hacen cuando no hay jaleos,etc...

police- Sergent

-

Ver como llega una furgona de la BRIMO en medio del caos te puedo asegurar que es lo más parecido a un orgasmo....xDxDxD.

PJ- Mosso/a

-

Ubicació: Barcelona
Hobbies: Història, Llegir, Xbox
Promoció: 14a
Solo falta la musica celestial,no??? XD

Pards- Sergent

-

Pàgina 1 de 2 • 1, 2