Avís: Aquest fòrum no és oficial ni pertany a cap organisme ni institució oficial o governamental

Temas similares
Legislació
Llei 10/1994 de la policia de la Generalitat
Llei 4/2003 d'ordenació del sistema de seguretat pública de Catalunya
Decret 243/2007 d'estructura del Departament d'Interior, Relacions Institucionals i Participació
Ley Orgánica 1/1992 sobre Protección de la Seguridad Ciudadana
Ley Orgánica 2/1986 de Fuerzas y Cuerpos de Seguridad
Utilitats
>> Tests psicotècnics:
PsicotecnicosTests.com
PsicoActiva.com
>> Historia del Cos:
>> Altres:

RADARS A CATALUNYA
Pàgina 1 de 2 • Comparteixi •
Pàgina 1 de 2 • 1, 2 
RADARS A CATALUNYA
Hola companys, m´agradaria que donguesiu una opinio sobre els radars (concretament a la entrada de Barcelona), la meva pregunta es si tants radars fan falta?!!!

xtorsion- Aspirant

-

Ubicació: TARRAGONA
Hobbies: CINE
Promoció: --
Re: RADARS A CATALUNYA
Jo penso que si i encara i havent molts radars la gent va com boja.
Aixo si,paguem justs per pecadors
,perque jo ara tardo 25min.mes en arribar a casa de la meva mare.
En quant als de la c-32,amb velocitat variable,a 40km toca una mica els.....
pero es que hi ha.
Aixo si,paguem justs per pecadors
,perque jo ara tardo 25min.mes en arribar a casa de la meva mare.En quant als de la c-32,amb velocitat variable,a 40km toca una mica els.....
pero es que hi ha.
YANKO- Caporal

-

Ubicació: A la muntanya, l'Anoia.
Hobbies: Running,BTT,Fotografia,airsoft i els gossos
doncs jo soc de tarragona y cada vegada que pujo a barcelona emb toca la gaita perque ja cuan entres al area de servei de la porta de barcelona ja comença la festa, y despres la velocitat variable i si abans trigaves hora i mitja ara trigues 2...

xtorsion- Aspirant

-

Ubicació: TARRAGONA
Hobbies: CINE
Promoció: --
Crec que la pregunta hauria de ser si cal limitar o no la velocitat als límits que hi ha ara, no si cal el radar. Per mi el radar és una mesura correcta per controlar la velocitat. En canvi trobo incorrecte que siguin informats amb senyals.
Sobre els límits crec que a molts llocs estan mal ajustats, normalment per defecte.
Sobre els límits crec que a molts llocs estan mal ajustats, normalment per defecte.

Eranos- Sergent

-

Ubicació: Barcelona
Promoció: 13a
Eranos escrigué:Crec que la pregunta hauria de ser si cal limitar o no la velocitat als límits que hi ha ara, no si cal el radar. Per mi el radar és una mesura correcta per controlar la velocitat. En canvi trobo incorrecte que siguin informats amb senyals.
A la immensa majoria de carreteres catalanes els senyals de velocitat es van posar quan a la Zona Franca produïen el 600!!
No, en sèrio, a les carreteres comarcals estan molt mal posats.

Geribert- Sergent

-

Ubicació: Penedès
Ahir tornava de passar el cap de setmana per tarragona,i tot que i em quedo al principi de la c32,era ridicul,veure la carretera,amb circulació fluida,que es tingués que anar a "50" en alguns moments.Es cert que la gent aprèn a base de pals amb els radars,però les velocitats,al meu criteri,estan mal posades

Pards- Sergent

-

Ubicació: Un altre cop fora

Home... em trobo molts cops amb els radars de la sortida de la Diagonal, i la meva opinió es que estic d'acord en part, ja que redueix visiblement els accidents, per lo demés... trigues més però es va amb temps i ja està!!!

Max- Caporal

-

Max escrigué:Home... em trobo molts cops amb els radars de la sortida de la Diagonal, i la meva opinió es que estic d'acord en part, ja que redueix visiblement els accidents, per lo demés... trigues més però es va amb temps i ja està!!!
De fet el problema són les limitacions ilògiques d'algunes carreteres. La política de radars i velocitat variable a les vies principals està clar que és positiva. Que els morts s'hagin reduït en més d'un 50% des del 2000 fins ara per alguna cosa és.

Geribert- Sergent

-

Ubicació: Penedès
Potser a l autopista de Castelldefels esta be limitar la velocitat dissabtes i diumenges al matí. Quan estan oberts el Merci i el Souvenir 

Eranos- Sergent

-

Ubicació: Barcelona
Promoció: 13a
Pàgina 1 de 2 • 1, 2