Avís: Aquest fòrum no és oficial ni pertany a cap organisme ni institució oficial o governamental 

Galería

Enllaços destacats

DameLaPatita

TodoPolicias

Entrecancelas

PoliciaDeCatalunya

Enllaça’ns!
Pots enllaçar-nos a la teva pàgina web amb el següent codi HTML:

.::MossosOnline::.

Visites:   click tracking

RADARS A CATALUNYA

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

RADARS A CATALUNYA

Missatge por xtorsion el Dl 09 Nov 2009, 04:39

Hola companys, m´agradaria que donguesiu una opinio sobre els radars (concretament a la entrada de Barcelona), la meva pregunta es si tants radars fan falta?!!!

xtorsion
Aspirant
Aspirant

Masculino
Ubicació: TARRAGONA
Hobbies: CINE
Promoció: --

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Re: RADARS A CATALUNYA

Missatge por YANKO el Dl 09 Nov 2009, 11:36

Jo penso que si i encara i havent molts radars la gent va com boja.
Aixo si,paguem justs per pecadors ,perque jo ara tardo 25min.mes en arribar a casa de la meva mare.
En quant als de la c-32,amb velocitat variable,a 40km toca una mica els..... pero es que hi ha.

YANKO
Caporal
Caporal

Masculino
Ubicació: A la muntanya, l'Anoia.
Hobbies: Running,BTT,Fotografia,airsoft i els gossos

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por xtorsion el Dl 09 Nov 2009, 17:05

doncs jo soc de tarragona y cada vegada que pujo a barcelona emb toca la gaita perque ja cuan entres al area de servei de la porta de barcelona ja comença la festa, y despres la velocitat variable i si abans trigaves hora i mitja ara trigues 2...

xtorsion
Aspirant
Aspirant

Masculino
Ubicació: TARRAGONA
Hobbies: CINE
Promoció: --

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Eranos el Dl 09 Nov 2009, 19:56

Crec que la pregunta hauria de ser si cal limitar o no la velocitat als límits que hi ha ara, no si cal el radar. Per mi el radar és una mesura correcta per controlar la velocitat. En canvi trobo incorrecte que siguin informats amb senyals.
Sobre els límits crec que a molts llocs estan mal ajustats, normalment per defecte.

Eranos
Sergent
Sergent

Masculino
Ubicació: Barcelona
Promoció: 13a

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Geribert el Dl 09 Nov 2009, 20:23

Eranos escrigué:Crec que la pregunta hauria de ser si cal limitar o no la velocitat als límits que hi ha ara, no si cal el radar. Per mi el radar és una mesura correcta per controlar la velocitat. En canvi trobo incorrecte que siguin informats amb senyals.
Sobre els límits crec que a molts llocs estan mal ajustats, normalment per defecte.

A la immensa majoria de carreteres catalanes els senyals de velocitat es van posar quan a la Zona Franca produïen el 600!!

No, en sèrio, a les carreteres comarcals estan molt mal posats.

Geribert
Sergent
Sergent

Masculino
Ubicació: Penedès

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Pards el Dl 09 Nov 2009, 20:35

Ahir tornava de passar el cap de setmana per tarragona,i tot que i em quedo al principi de la c32,era ridicul,veure la carretera,amb circulació fluida,que es tingués que anar a "50" en alguns moments.Es cert que la gent aprèn a base de pals amb els radars,però les velocitats,al meu criteri,estan mal posades

Pards
Sergent
Sergent

Masculino
Ubicació: Un altre cop fora

Veure perfil de l'usuari http://www.mossosonline.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Max el Dt 24 Nov 2009, 13:27

Home... em trobo molts cops amb els radars de la sortida de la Diagonal, i la meva opinió es que estic d'acord en part, ja que redueix visiblement els accidents, per lo demés... trigues més però es va amb temps i ja està!!!

Max
Caporal
Caporal

Masculino

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Geribert el Dt 24 Nov 2009, 16:18

Max escrigué:Home... em trobo molts cops amb els radars de la sortida de la Diagonal, i la meva opinió es que estic d'acord en part, ja que redueix visiblement els accidents, per lo demés... trigues més però es va amb temps i ja està!!!

De fet el problema són les limitacions ilògiques d'algunes carreteres. La política de radars i velocitat variable a les vies principals està clar que és positiva. Que els morts s'hagin reduït en més d'un 50% des del 2000 fins ara per alguna cosa és.

Geribert
Sergent
Sergent

Masculino
Ubicació: Penedès

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Max el Dv 04 Des 2009, 11:11

I tant, com l'autopista de castelldefels :-S

Max
Caporal
Caporal

Masculino

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Eranos el Dg 06 Des 2009, 18:35

Potser a l autopista de Castelldefels esta be limitar la velocitat dissabtes i diumenges al matí. Quan estan oberts el Merci i el Souvenir Laughing

Eranos
Sergent
Sergent

Masculino
Ubicació: Barcelona
Promoció: 13a

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt