Avís: Aquest fòrum no és oficial ni pertany a cap organisme ni institució oficial o governamental

Temas similares
Legislació
Llei 10/1994 de la policia de la Generalitat
Llei 4/2003 d'ordenació del sistema de seguretat pública de Catalunya
Decret 243/2007 d'estructura del Departament d'Interior, Relacions Institucionals i Participació
Ley Orgánica 1/1992 sobre Protección de la Seguridad Ciudadana
Ley Orgánica 2/1986 de Fuerzas y Cuerpos de Seguridad
Utilitats
>> Tests psicotècnics:
PsicotecnicosTests.com
PsicoActiva.com
>> Historia del Cos:
>> Altres:

URGENTE
Pàgina 1 de 1 • Comparteixi •
URGENTE
necesito a alguien que me pueda responder a estas preguntas gracias.
1: Com et definiries com a policia?
2 : Penses que ser Mosso d’Esquadra te algun inconvinent a la teva vida personal?
3: Avui en dia penses que la gent us veuen amb bons ulls
4: Per a ser policia es requereix esforç e intel•ligença?
5: Quan la població pensa que els mossos d’esquadra son dolents,us afecten els seus comentaris?
6: Qina es la tasca mes dificil d’un mosso d’Esquadra?
7: Que caracteritza als Mossos d’Esquadra?
8: Milloraries alguna aspecte dels Mossos d’Esquadra?
1: Com et definiries com a policia?
2 : Penses que ser Mosso d’Esquadra te algun inconvinent a la teva vida personal?
3: Avui en dia penses que la gent us veuen amb bons ulls
4: Per a ser policia es requereix esforç e intel•ligença?
5: Quan la població pensa que els mossos d’esquadra son dolents,us afecten els seus comentaris?
6: Qina es la tasca mes dificil d’un mosso d’Esquadra?
7: Que caracteritza als Mossos d’Esquadra?
8: Milloraries alguna aspecte dels Mossos d’Esquadra?

19roma20- Aspirant

-

Re: URGENTE
Buenas,
es tu primer mensaje, sin presentación ni nada sobre ti, sueltas 8 preguntas que parecen ser simulacro "tipo entrevista" para que alguién te las responda sin más, no lo entiendo la verdad.
Y por supuesto, en principio, no voy a responder a ellas, porque me parece acertado mi punto de vista sobre tu forma de realizar la entrada al foro.
Saludos!
es tu primer mensaje, sin presentación ni nada sobre ti, sueltas 8 preguntas que parecen ser simulacro "tipo entrevista" para que alguién te las responda sin más, no lo entiendo la verdad.
Y por supuesto, en principio, no voy a responder a ellas, porque me parece acertado mi punto de vista sobre tu forma de realizar la entrada al foro.
Saludos!

miguel21- Mosso/a

-

miguel21 escrigué:Buenas,
Saludos!
mi nombre es omar vivo en badalona tengo 18 años y estas preguntas son para mi TREBALL DE RECERCA

19roma20- Aspirant

-

A ti te he visto por otro foro diciendo lo mismo!
Creo que deberias ir a alguna comisaria y hacer ésta bateria de preguntas a algun agente (si es que quieren) o envia algun MP, porque dudo que alguien te responda publicamente, ya que son muy personales.
PD: Te lo han dicho por el otro foro tambien.
Un saludo y suerte!
Creo que deberias ir a alguna comisaria y hacer ésta bateria de preguntas a algun agente (si es que quieren) o envia algun MP, porque dudo que alguien te responda publicamente, ya que son muy personales.
PD: Te lo han dicho por el otro foro tambien.
Un saludo y suerte!

Max- Caporal

-

Lógico que lo encuentres en otro foro, cuantos más foros publique la entrevista, más posibilidades de tener su entrevistado. No obstante 19roma20, Omar, deberías seguir el consejo de Max.
I com no hi ha res que afegir, només desitjar-te sort amb el teu treball de recerca i que trobis allò que desitges en aquesta vida!
Sort!
I com no hi ha res que afegir, només desitjar-te sort amb el teu treball de recerca i que trobis allò que desitges en aquesta vida!
Sort!

Ripply- Aspirant

-

Ripply escrigué:Lógico que lo encuentres en otro foro, cuantos más foros publique la entrevista, más posibilidades de tener su entrevistado. No obstante 19roma20, Omar, deberías seguir el consejo de Max.
Sort!
moltes gracies

19roma20- Aspirant

-

Pots probar de trucar als Mossos de Proximitat d'alguna Comissaria i concertar una entrevista amb ells i treure l'informació que necessitis.

Júlia.- Mosso/a

-

Ubicació: Ciutat comtal.
Pàgina 1 de 1
Permiso de este foro:
No pots respondre a temes en aquest fòrum