Avís: Aquest fòrum no és oficial ni pertany a cap organisme ni institució oficial o governamental

Temas similares
Legislació
Llei 10/1994 de la policia de la Generalitat
Llei 4/2003 d'ordenació del sistema de seguretat pública de Catalunya
Decret 243/2007 d'estructura del Departament d'Interior, Relacions Institucionals i Participació
Ley Orgánica 1/1992 sobre Protección de la Seguridad Ciudadana
Ley Orgánica 2/1986 de Fuerzas y Cuerpos de Seguridad
Utilitats
>> Tests psicotècnics:
PsicotecnicosTests.com
PsicoActiva.com
>> Historia del Cos:
>> Altres:

Aproximadament, cada dia un mosso penja l'uniforme definitivament per deixar el cos de Policia de la Generalitat.
Pàgina 4 de 5 • Comparteixi •
Pàgina 4 de 5 •
1, 2, 3, 4, 5 
Re: Aproximadament, cada dia un mosso penja l'uniforme definitivament per deixar el cos de Policia de la Generalitat.
No he dit en cap moment que la política policial hagi de ser canviar la cultura del país. Això és una cosa que es fa a llarg termini a partir de moltes altres polítiques integrals en educació, civilitat, família, etc. I és una cosa que hi hem de tendir.
El que em sobta és que afirmes que hi ha marge per innovar en proximitat i m'ataquis per proposar precisament en aquest camp. Crec que he estat clar i argumentatiu com per sentir-me això, ara.
El model japonès et pot valdre o no, però és admirat per molts països europeus t'agradi o no, és un fet. I he exposat el punt clau dues vegades: police boxes. Si no t'agrada el model digue'm perquè, però no em titllis de res si us plau.
Eranos jo no estic jutjant ni criticant, i molt menys tinc pretensions. Estic debatent perquè se suposa que això és un fòrum. I aquestes paraules m'ofenen.
El que em sobta és que afirmes que hi ha marge per innovar en proximitat i m'ataquis per proposar precisament en aquest camp. Crec que he estat clar i argumentatiu com per sentir-me això, ara.
El model japonès et pot valdre o no, però és admirat per molts països europeus t'agradi o no, és un fet. I he exposat el punt clau dues vegades: police boxes. Si no t'agrada el model digue'm perquè, però no em titllis de res si us plau.
Eranos jo no estic jutjant ni criticant, i molt menys tinc pretensions. Estic debatent perquè se suposa que això és un fòrum. I aquestes paraules m'ofenen.

Geribert- Sergent

-

Ubicació: Penedès
Re: Aproximadament, cada dia un mosso penja l'uniforme definitivament per deixar el cos de Policia de la Generalitat.
Hagi una mica de pau, no em feu treure la defensa....

asp79- Agent DAI

-

Ubicació: Divisió d´Afers Interns
Hobbies: MODERAR/VIGILAR
Tomeu escrigué:
(encara que, sincerament, a mi tant me fot!...no tinc fills que puguin heretar aquest món...i la majoria dels vostres, són uns impertinents!)![]()
Genial Tomeu, quina clarividència!!! Signo el comentari!
A veure Geribert, en primer lloc que consti que jo no he titllat ningú de res, sinó que he qualificat les idees de manera constructiva. Jo també estic fent un debat. I com bé dius, valoro que hi hagi un esforç per innovar en proximitat, però és un model diferent que el del Japó, del qual puc fer poques valoracions, tot i que he vist les "minicomissaries de cantonada", no sé quin tant per cert dels efectius hi ha ni quines funcions tenen. El que sí puc dir, és que la seguretat en ambdós països no té RES a veure. Allà, la sensació d'inseguretat és pràcticament inexistent.
Asp79, guarda la defensa que vindran els del peto taronja

Eranos- Sergent

-

Ubicació: Barcelona
Promoció: 13a
Eranos,
Podem dir llavors que tot va bé?
Si no hi ha critica no hi haurà millora......
Podem dir llavors que tot va bé?
Si no hi ha critica no hi haurà millora......

LEGALISTA- Mosso/a

-

Promoció: 11a
Efectivament, cal una crítica però una crítica útil. No una crítica massiva i de "defenestrem que tot és un desastre". Jo animo a que fem propostes de millora de la seguretat pública a Catalunya. És un debat molt complicat i d'alt nivell. Jo, tot i treballar en el ram, reconec que no tinc prou perspectiva per opinar, però sí "una petita visió privilegiada" del tema, perquè fa uns anys que hi treballo. I qui digui que és un tema fàcil i opini a la lleugera el convido a fer una sincera reflexió personal sobre si ha avaluat amb deteniment i rigorositat les seves idees.
Crec que en el debat d'aquest fil no estem valorant si fotem a fora els polítics o els dirigents policials, sinò si el model policial que tenim funciona o es pot millorar. Ara, si voleu debatre si cal engegar els jefes, digueu-m'ho i així sabrem de què parlem. Ho dic perquè algú ha estat més que clar en aquest punt. No per tothom.
Crec que en el debat d'aquest fil no estem valorant si fotem a fora els polítics o els dirigents policials, sinò si el model policial que tenim funciona o es pot millorar. Ara, si voleu debatre si cal engegar els jefes, digueu-m'ho i així sabrem de què parlem. Ho dic perquè algú ha estat més que clar en aquest punt. No per tothom.

Eranos- Sergent

-

Ubicació: Barcelona
Promoció: 13a
Quin creieu que és el millor model policial del món???

Tomeu- Sergent

-

Ubicació: Catalunya
Hobbies: Lectures econòmiques i polítiques
Tomeu escrigué:Quin creieu que és el millor model policial del món???
Per Catalunya està clar que el model, no se si millor, però si bo era el model policial holandés en el qual està inspirat el model de policia autonomica de catalunya per si no ho sabeu. Crec que es interessant aquesta dada i ningú l´ha referit encara.

asp79- Agent DAI

-

No ho sabia, no.
Catalunya se sol emmirallar, molt sovint, amb Holanda!

Tomeu- Sergent

-

Ubicació: Catalunya
Hobbies: Lectures econòmiques i polítiques
Tomeu escrigué:No ho sabia, no.
Si senyor, un exemple més, així va ser també en la guerra de succesió amb el pacte de Génova, el qual era un dels motius per recolzar a l´arxiduc Carles d´austria en front a Felip V per le corona de Castella.
Holanda era una de les aliades i a Catalunya li agradava la idosincràcia política i de gestió que tenia aquest pais.

asp79- Agent DAI

-

Pàgina 4 de 5 •
1, 2, 3, 4, 5