Avís: Aquest fòrum no és oficial ni pertany a cap organisme ni institució oficial o governamental

Temas similares
Legislació
Llei 10/1994 de la policia de la Generalitat
Llei 4/2003 d'ordenació del sistema de seguretat pública de Catalunya
Decret 243/2007 d'estructura del Departament d'Interior, Relacions Institucionals i Participació
Ley Orgánica 1/1992 sobre Protección de la Seguridad Ciudadana
Ley Orgánica 2/1986 de Fuerzas y Cuerpos de Seguridad
Utilitats
>> Tests psicotècnics:
PsicotecnicosTests.com
PsicoActiva.com
>> Historia del Cos:
>> Altres:

tema treball de recerca
Pàgina 2 de 3 • Comparteixi •
Pàgina 2 de 3 •
1, 2, 3 
Re: tema treball de recerca
futuramossa escrigué:jo he fet el treball de recerca sobre els mossos i el que et puc aconsellar és que sobretot agafis bé qui serà el teu tutor, t'ho dic perque a mi em va passar que no li agradava el tema i em vaig assaventar per terceres persones tot just al haver entregat el provisional, i també et puc dir que especifiquis tot el que puguis.
ah i si et posen una nota que no creus que es la que et mereixes demana revisió o ensenya-li a gent que realment enten del tema i que et diguin que en pensen i per lo menys et sentiras millor amb tu mateix
Et va suspendre?

danmos- Agent en pràctiques

-

Ubicació: Vallès oriental
Hobbies: Bicicleta, Judo, Armes de foc
Teniu en compte que a vegades hi ha gent que no els agradan els mossos o la policia....

LEGALISTA- Mosso/a

-

Promoció: 11a
Et va suspendre?
suspendre no, em van posar un 5, vaig anar al tribunal a demanar explicacions perquè altra gent que li vaig ensenyar i si que entenia del tema em van dir que no mereixia aquesta nota, aleshores vaig anar a queixar-me i la seva resposta va ser que (textualment) "millor calla't i no et queixis perquè et mereixies menys, però per llàstima.... "

futuramossa- Caporal

-

Ubicació: cerdanyola
Hobbies: esport. llegir, cinema i musica
I es pot preguntar perquè no li agradava el tema? (accepto mp,
) Diga'm tafaner...
) Diga'm tafaner...
Eranos- Sergent

-

Ubicació: Barcelona
Promoció: 13a
Com sempre gent que hauria de ser del tot neutral es deixa portar per l'odi a segons quins col·lectius i/o persones.
A molts professors (i demanar disculpes per què està fora de tema policial) els hi va molt el piloteig o segons quines coses presentis els hi agradaran més o menys com és aquest cas.
P.D: Jo quant ho vaig fer a 4t hem van posar un 6 però per què la nota era col·lectiva i naturalment ens vam queixar de què fos així en el moment de la exposició oral.
A molts professors (i demanar disculpes per què està fora de tema policial) els hi va molt el piloteig o segons quines coses presentis els hi agradaran més o menys com és aquest cas.
P.D: Jo quant ho vaig fer a 4t hem van posar un 6 però per què la nota era col·lectiva i naturalment ens vam queixar de què fos així en el moment de la exposició oral.

-

Potser el tema no agradava. Hi han profes que no els agrada el tema policial....
Millor ser estratègic i canviar de tema si veus que no els agrada la tematica.- I més quan es tracta de segons quines unitats.!!!
Ja ho anireu veient amb el temps!
Millor ser estratègic i canviar de tema si veus que no els agrada la tematica.- I més quan es tracta de segons quines unitats.!!!
Ja ho anireu veient amb el temps!

LEGALISTA- Mosso/a

-

Ja però si ho descobreixes quant tens mig treball fet aleshores és un p... molt grosa.
És complicat saber-ho però potser ho pots intuir per una reacció del professor però una vegada li has dit al que faràs, no contarà positivament què canviïs el tema.
És el que crec sempre pots donar-li una excusa.
És complicat saber-ho però potser ho pots intuir per una reacció del professor però una vegada li has dit al que faràs, no contarà positivament què canviïs el tema.
És el que crec sempre pots donar-li una excusa.

-

DOncs canvia l'enfocament.....
Policia asistencial
Policia - educacio vial
Els temes més macos de la policia i que quasi bé tothom els agrada.
BRIMO, Arro,etc... si no són destinatas a gent que li agradi, millor no fer-ho.
És només un consell.
Policia asistencial
Policia - educacio vial
Els temes més macos de la policia i que quasi bé tothom els agrada.
BRIMO, Arro,etc... si no són destinatas a gent que li agradi, millor no fer-ho.
És només un consell.

LEGALISTA- Mosso/a

-

Millor no allargar-ho més
Editat per darrera vegada per danmos el Dl 23 Ago 2010, 01:39, editat 1 cop en total

-

Jo seguiria el consell d'en Legalista. Està fet amb vista.

Geribert- Sergent

-

Ubicació: Penedès
Pàgina 2 de 3 •
1, 2, 3