Avís: Aquest fòrum no és oficial ni pertany a cap organisme ni institució oficial o governamental

Temas similares
Legislació
Llei 10/1994 de la policia de la Generalitat
Llei 4/2003 d'ordenació del sistema de seguretat pública de Catalunya
Decret 243/2007 d'estructura del Departament d'Interior, Relacions Institucionals i Participació
Ley Orgánica 1/1992 sobre Protección de la Seguridad Ciudadana
Ley Orgánica 2/1986 de Fuerzas y Cuerpos de Seguridad
Utilitats
>> Tests psicotècnics:
PsicotecnicosTests.com
PsicoActiva.com
>> Historia del Cos:
>> Altres:

tema treball de recerca
Pàgina 3 de 3 • Comparteixi •
Pàgina 3 de 3 •
1, 2, 3
Re: tema treball de recerca
I es pot preguntar perquè no li agradava el tema? (accepto mp, extra ) Diga'm tafaner...
ja t' he enviat el privat, si no et surt res diga-m'ho per privat i te'l responc, que està guardat.

futuramossa- Caporal

-

Ubicació: cerdanyola
Hobbies: esport. llegir, cinema i musica
holaaa! em presento em dic gina i soc de sant cugat ,a mi també m'agradaría dedicar-me al cos policial cuan acabi els estudis,i de moment m'agadaría fer el treball de recerca relacionat amb els mossos d'escuadra,peró no sé exactament cap a quin tema guiar-lo...voldría fer alguna cosa interessant i original. M'agadaría relacionar-me amb la policía durant unas dies i des d'allá explicar l'experiencia,explicant tot el que es fa,peró no em deixaran pas relacionar-me amb ells durant uns dies,suposo que la informació es confidencial.LLabors com ho faig? espero una resposta a veure si algú em pot ajudar. Gracies!!!!

gina_bozzo- Aspirant

-

Ubicació: sant cugat de valles
Hola gina_bozzo,
En primer lloc et recomano que et presentis en el lloc corresponent del fòrum i després que obris un fil per tu soleta proposant la pregunta que fas aquí. No et preocupis que tindràs respostes a la teva consulta.
Benvinguda al fòrum i celebro la teva orientació cap a la professió de policia. Podríes explicar d'on et ve quan et presentis... si vols és clar
Ens veiem per aquí.
En primer lloc et recomano que et presentis en el lloc corresponent del fòrum i després que obris un fil per tu soleta proposant la pregunta que fas aquí. No et preocupis que tindràs respostes a la teva consulta.
Benvinguda al fòrum i celebro la teva orientació cap a la professió de policia. Podríes explicar d'on et ve quan et presentis... si vols és clar

Ens veiem per aquí.

Eranos- Sergent

-

Ubicació: Barcelona
Promoció: 13a
Eranos escrigué:Hola gina_bozzo,
Ens veiem per aquí.
Molt ben dit Eranos, res a afegir.

asp79- Agent DAI

-

Ubicació: Divisió d´Afers Interns
Hobbies: MODERAR/VIGILAR
jo també estic fent el meu tr sobre els mossos, algú em pot ajudar?

manubcn- Aspirant

Pàgina 3 de 3 •
1, 2, 3